Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال مشکلات ۱۳ واحد تولیدی استان در طرح «شهید کریمی» بررسی و پیگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، کارگران چرخ‌های توسعه کشور هستند و اگر این قشر زحمت کش نباشد، کشور از تولید و توسعه باز می‌ماند با توجه به اینکه قشر کارگر در کشور جمعیت زیادی دارد باید اقدامات مسئولان در خصوص این قشر در خور آنان باشد و در جهت رفاه و احقاق حقوق آنها تلاش نمود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نهادهایی که با هدف کمک به کارگران و پیشرفت تولید کشور صورت گرفته، بسیج کارگری بوده است که این نهاد به دنبال تقویت تولید داخلی و کمک به دولت در اسلامی کردن محیط‌های کارگری است، توجه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هم از دیگر اولویت‌های بسیج کارگری است.

 214 شهید از جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است، با توجه به اینکه امروز کارخانجات و واحد‌های تولیدی ما یک سنگر در مقابل جنگ اقتصادی دشمن هستند باید تلاش شود تا این سنگرها حفظ شوند، بسیج کارگری هم در این راستا گام بر می‌دارد.

رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی به همت بسیج کارگری استان

سلمان گنجی، مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: تشکیل بسیج کارگری ریشه در انقلاب دارد و در اوایل انقلاب که تشکلات مردمی در جریانات مختلف کشور شکل می‌گرفتند، بسیج کارگری هم با هدف حمایت از مردم و همچنین کمک به نظام تشکیل شد.

وی بیان داشت: امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی دو مأموریت سال جاری بسیج کارگری است که در دو طرح «شهید برونسی» و «شهید کریمی» در تحقق این دو وظیفه برنامه‌ریزی شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح «شهید کریمی» و «شهید برونسی»، بیان داشت: طرح شهید کریمی با هدف رفع موانع تولید در زمینه مشکلات تولیدکنندگان از جمله مواد اولیه، فروش، بیمه و ..‌. انجام شد و در طرح شهید برونسی به دنبال حمایت از کالای ایرانی هستیم.

مشکلات 13 واحد تولیدی بررسی و پیگیری شد

گنجی تصریح کرد: در طرح شهید برونسی از واحدهای تولیدی استان همچون تولیدکنندگان لوازم خانگی، مواد خوراکی و ... حمایت می‌شود، این حمایت‌ها در قالب فروش کالا و تبلیغ کالای آن‌ها است.

وی ادامه داد: امسال مشکلات 13 واحد تولیدی در طرح «شهید کریمی» بررسی و پیگیری شد و در طرح «شهید برونسی»  پیگیر فروش کالاها و تبلیغ برای حدود 8 واحد تولیدی بودیم.

118 مسئله اساسی استان قزوین توسط ستاد بسیج اقشار شناسایی شدبسیج جامعه پزشکی برای تسریع در ‌واکسیناسیون کرونا در زنجان به کمک آمدبانک نخبگان جوان بسیجی توسط بسیج طلاب استان مرکزی تهیه شد

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به کمک‌های مومنانه صورت گرفته، خاطرنشان کرد: بسیج کارگری استان در زمینه کمک‌های مومنانه، احقاق حق کارگران، رفع مشکل بیمه آنها نیز اقداماتی انجام داده است. در سال جاری نزدیک به 500 بسته معیشتی که به صورت میانگین ارزش هر کدام 300 هزار تومان بود، بین کارگران توزیع شد.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری بسیج کارگری استان بسیج کارگری شهید برونسی واحد تولیدی شهید کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم