Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:21:45 GMT

فرماندار رباط‌کریم: عوارضی پرند به کلی حذف خواهد شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۵۹۵

فرماندار رباط‌کریم: عوارضی پرند به کلی حذف خواهد شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پرند در خصوص حذف عوارضی تهران ساوه حد فاصل تهران پرند اظهار کرد: عوارضی تهران ساوه مشکلات فراوانی را برای مردم شهرستان و وسایل نقلیه عمومی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مکاتبات متعددی در این رابطه با وزارت راه، استانداری تهران انجام شده، علاوه بر آن علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم با حضور در شهر پرند قول داده که تا اسفندماه سال جاری عوارضی حذف شود که اقدامات قانونی هم برای انجام این تصمیم انجام شده ولی متاسفانه یک اشکال سیستمی بین شرکتی که کار را باید انجام دهد و سامانه عوارضی وجود دارد که ما پیگیر هستیم و ان‌شاءالله به زودی ابتدا برای وسایل نقلیه عمومی و سپس برای همه شهروندان حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در ادامه توصیه‌ای هم برای شهروندان داشت و گفـت: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اینکه تا کنون صبر کرده‌اند باز هم صبر پیشه کنند تا در اولین فرصت این مشکل برطرف شود و ما قول می‌دهیم که حتی پلاک‌های تاکسی‌ها و شهروندانی که از استان البرز استفاده می‌کردند و جرایم هوای پاک هم برای آن‌ها منظور می‌شده هم حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران ساوه عوارضی پرند هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز