Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید مهدی یحیی پور  صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم ۲۹ ساله توسط مامورین نیروی انتظامی منطقه دستگیر شده افزود: این متهم نسبت به فروش مواد محترقه غیرمجاز اقدام می کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش مردم از الویت های نیروی انتظامی است و با هرگونه اقدامی که برای مردم ایجاد مزاحمت و خطر کند برخورد قاطع قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندهی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه در ادامه با اشاره به کشف ۷ تن چوب قاچاق در این شهرستان نیز گفت: این میزان چوب قاچاق در منطقه روستای پرکاپشت یاورزاده و به صورت دپو توسط عوامل پاسگاه انتظامی دهسر کشف و ضبط شده است.

سرهگ یحیی‌پور با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شده یادآور شد: همچنین طی چند روز اخیر تعداد ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شده ند.

به گفته وی ، این افراد در پی درگیری با یکدیگر  اقدام به عربده کشی با سلاح های سرد کرده بودند که موجب مصدوم شدن ۲ نفر از آنان شده بود که با سرعت عمل پلیس شهرستان دستگیر شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان نیروی انتظامی آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند