Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حیدری گفت: به‌مناسبت اعیاد شعبانیه ۴۳۲ نفر از مددجویان زندان‌های استان به مرخصی رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با تبریک اعیاد ماه شعبان، به ویژه میلاد حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی 432 نفر از مددجویان زندان‌های استان به مرخصی رفتند 
وی افزود: اعطای مرخصی به مددجویان در زندان‌های چهارمحال و بختیاری در سال جاری نسبت به سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا پایان بهمن‌ماه 1400 تعداد 5 هزار و 295 مورد مرخصی به مددجویان واجد شرائط اعطا شده است که نسبت به مدت مشابه رشد 46 درصدی دارد.
حیدری عنوان کرد: همچنین امسال 166 مورد تعلیق مجازات و 101 مورد آزادی مشروط برای زندانیان ثبت شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد داشته است.
وی به سامانه نظارت الکترونیک اشاره و خاطرنشان کرد: زندانیان واجد شرایط قانونی می‌توانند با درخواست پابند الکترونیک از این راهکار  حقوقی استفاده کنند.
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد زندانیان تحت نظارت الکترونیک را 125 نفر ذکر نمود.
حیدری با اشاره به خدمات مددکاری زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 6 هزار و 500 جلسه صلح و سازش با همراهی ریش سفیدان، مسؤولان استانی و روحانیون در استان صورت گرفته است که بزرگ‌ترین دستاورد آن هشت مورد جلب رضایت قطعی برای زندانیان محکوم قصاص است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد