Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران از اموال عظیمی پرداخت می‌شود.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با حقوق معوق کارگران عظیم خودرو و با اشاره تجمع روز گذشته در نماز جمعه، اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از کارگران عظیم خودرو در نماز جمعه شهرستان اعتراض خود را به حقوق معوقه علنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنان که می‌دانید قصد ما از پیگیری مشکلات خودروسازی اولاً پرداخت معوقه کارگران است و دوم اینکه راه‌اندازی مجدد کارخانه و برگشت به خط تولید بوده چراکه که یک سرمایه ملی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه مالکیت کارخانه مال چه کسانی باشد سرمایه ملی و مالی مردمی است و باید حفظ شود.

مقصودی اضافه کرد: جلسات، نامه‌ها، نشست‌های مکرر در این راستا برگزار شده چیزی که در اولویت بوده پرداخت حقوق معوق کارگران است که حدود یکسال است که حقوق نگرفته‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و نیازهای که همه ما می‌دانیم در اسفندماه پیگیری این مسئله برای ما شدت گرفت و هرروز شده و حتی روزی چند بار هم پیگیری شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: لیست کارگران کارخانه که حقوق نگرفته‌اند برای مسئولین فرستاده شد که از این‌ها را از اموال بلوکه شده عظیمی آزاد کنند تا به‌حساب کارگران بریزند.

مقصودی عنوان کرد: این اموال بلوکه شده برای عظیمی یا هرکس دیگری سود ارزش‌افزوده دارد و نفع و سود آن برای کارخانه‌دار است اینجا کسی که ضرر می‌کند کارگر است بنابراین کارگران شب عید است و حقوق آن‌ها باید ارسال شود.

وی اظهار کرد: این را قبول کردند و خواستند که ارسال کنند لیست تهیه و ارسال شده منتهی یک اشکال در لیست وجود داشت و آن این بود که افرادی در این لیست افرادی بودند که نباید می‌بودند دوباره لیست برای اصلاحیه برگشت و از مدیرعامل کارخانه خواسته شد که هرچه زودتر اصلاح و ارسال کند تا با هماهنگی قوه قضاییه و دادستان این لیست پرداخت شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: قول داده شده که هرچه زودتر این اتفاق بیفتد و از اموال عظیمی آزاد و به‌حساب کارگران پرداخت می شو.

مقصودی خاطرنشان کرد: ما حامی کارگران هستیم و امیدواریم تمام مشکلات حل شود هم حقوق کارگران پرداخت و کارخانه مجدد به خط تولید برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد ايسنا قوه قضائیه فاطمه مقصودی مجلس شورای اسلامی اشترینان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی، آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاه‌ها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیین‌های سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901540

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟