Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در بازدید از مانور فعالیت های شهرداری منطقه 10 در حوزه 137،از کاهش 60 درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 تهران، در این بازدید، مسئولان سامانه 137 اعلام کردند که در نیمه دوم امسال، 16 هزار و 138 پیام در رابطه با منطقه 10 دریافت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد کاهش پیدا کرده و مدت زمان پاسخگویی نیز 60 درصد کاهش داشته است. نظافت، لایروبی انهار، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، لکه گیری آسفالت، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آسفالت نوار حفاری، جمع آوری زباله و ضایعات و هرس درختان از جمله موضوعاتی بودند که در این درخواست ها از سوی شهروندان مطرح شده است.

"مهدی خلیلی" رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در این نشست گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیام از طریق سامانه 137 دریافت می شود و در این راستا، سامانه 137 را می توان خط مقدم و اصلی پیام های شهروندان دانست.

" رضا شرفی "، شهردار منطقه 10 نیز سامانه 137 را درگاه نظارت مردمی و ابزار کنترلی مدیران شهری برشمرد و اظهار داشت: نتایج این سامانه و تحلیل های مدیریتی آن به مدیران شهری نگاه و جهت می دهد که براساس آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند و در مسیر بهبود قرار گیرند.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه انتظار من آن است که سال آینده منطقه 10 در رتبه نخست قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پیام های دریافت شده از سوی سامانه 137 باید در کوتاه ترین زمان بسته شده و نباید به چهار ساعت برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری سامانه 137 منطقه 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷