Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان صبح امروز  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که با دعوت مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برای دیدن دیدارهای فینال و رده بندی جام پرچم که از چند هفته گذشته با حضور ۳۱ تیم در این شهر در حال برگزاریست برای سومین بار متوالی به شهر ارومیه سفر کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امروز در این ۲ دیدار پایانی جام پرچم حدود ۵۰ بازیکن نوجوان و مستعد توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت و حضورم در سالن ۲ هزار نفری ارومیه فرصتی است تا از بین این بازیکنان چند نفری را انتخاب و به اردوی تیم ملی نوجوانان که خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، دعوت کنم.

وکیلی گفت: درهای تیم ملی به روی بازیکنان مستعد باز است و هم‌اکنون ۱۹ بازیکن در اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان حضور دارند ولی تا فرصت باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا (در مرداد ماه سال ۱۴۰۱) می‌توانیم نفرات آماده و مستعد دیگری را نیز به اردو اضافه کنیم و هدف از حضور در چام پرچم ارومیه هم همین موضوع است. 

وی افزود: ملاک انتخاب بازیکن بنا به استانداردهای مدنظر فدراسیون، شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان نوجوان است به طوری که باید قد پاسور ۱۹۰ سانتی متر، دریافت کننده قدرتی ۱۹۲ سانتی متر، پشت خط زن ۱۹۴ سانتی متر، سرعتی زن ۱۹۸ سانتی متر و لیبرو ۱۷۵ سانتی متر باشد و خوشبختانه میانگین بازیکنان اردو نشین ما بالاتر از این استانداردهاست و این امر جای بسی خوشحالی دارد.

وکیلی گفت: خوشبختانه والیبالیست‌های ارومیه به دلیل شرایط آب و هوایی و استعدادهای ذاتی این شهر، از نظر فیزیک بدنی، قد و تکنیک فردی وضعیت خوبی دارند و تجربه نشاند داده در ترکیب تیم های ملی هم بسیار تاثیرگذار و کلیدی هستند.

وکیلی با اشاره به اینکه بسیار علاقه مند بودم همچون دوره‌های گذشته تعداد نفرات بیشتری از شهر ارومیه در ترکیب تیم ملی نوجوانان حضور داشته باشند گفت: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تمرینات بازیکنان شهرستانی موجب شد امسال فقط یک بازیکن از شهر والیبال خیز ارومیه را انتخاب و به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت کنم و این امر برای خود من هم راضی کننده نبود و امیدوارم امروز  از بین بازیکنان مستعد حاضر در جام پرچم چند نفری به ترکیب تیم ملی اضافه شوند.

وی با اشاره به اینکه "آرین محمودی نژاد" تنها بازیکن ارومیه‌ای است که هم اکنون در پست دریافت کننده قدرتی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است، افزود: قبل از آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی نوجوانان، برای شناسایی و انتخاب بازیکن به شهر ارومیه سفر کردم ولی به دلیل تعطیلی ناشی از بیماری کرونا، نتوانستم والیبالیست آماده‌ای را انتخاب و به اردو دعوت کنم و در دومین سفر نیز تغییرات خاصی در وضعیت بازیکنان ندیدم و امروز سومین سفرم را به شهر ارومیه انجام داده‌ام و امیدوارم دست پر به تهران برگردم.

مسابقات "جام پرچم" با حضور ۳۱ تیم والیبال در رده‌های سنی نوجوانان در سالن سردار شهید سلیمانی (خیابان نور ارومیه) در حال برگزاری است، جام پرچم یکی از طرح‌های مهم ورزشی کشور است که همزمان با کلانشهرهای کشور در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه نیز در شهری که به مهد والیبال مشهور است  این دوره از رقابت‌های جام پرچم را به این رشته ورزشی اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات والیبال نوجوانان سرمربی تیم ملی نوجوانان محمد وکیلی ارومیه تیم ملی نوجوانان شهر ارومیه سانتی متر جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از عکس گرفتن با پرچم فلسطین در کعبه!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از زنی که قصد داشت با پرچم فلسطین در مقابل کعبه عکس بگیرد منتشر شده که پلیس سعودی درجا از این اتفاق جلوگیری کرد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فیلم| حرکت جالب دانشجویان آمریکایی با پرچم اسرائیل
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • جلوگیری از عکس گرفتن با پرچم فلسطین در کعبه!
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!