Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان بدترین روزهای کشتی‌اش را تجربه می‌کند، این تیم در مسابقات کشوری جوانان حتی بعد از تیم‌های سیستان و قشم در رده چهاردهم قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در حالی در تربت حیدریه به پایان رسید که تیم خراسان رضوی بالاتر از البرز، مازندران و تهران قهرمان کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بسیار خوبی برای کشتی خراسان رضوی است که از دیرباز در کشتی آزاد کشور مدعی بوده است.

در کنار خوشحالی از بازگشت خراسان رضوی به اوج، چهاردهمی تیم همدان در این رقابت‌ها جای سوال و تامل دارد. استانی که مدال المپیک در کارنامه‌ کشتی‌اش ثبت شده و همواره جزو مدعیان کشور بوده است.

همدان روزهای خوبی را در کشتی سپری نمی‌کند و این قطعا اتفاق خوبی نیست. این حتی از استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان و قشم هم رتبه پایین‌تری را به خود اختصاص داده است.
مازندران هم برخلاف رده‌های سنی دیگر، در تربت حیدریه قهرمانی را به خراسان رضوی واگذار کرد.

از دیگر نکات جالب توجه این مسابقات، اولی عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم بود. الهی که با کسب مدال طلای جوانان جهان در اوفای روسیه در سال 2021، موفق شد دوبنده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان را در جهانی نروژ نیز برتن کند، همانطور که قبلا نوشته بودیم، در رده سنی جوانان کارش را در وزن 74 کیلوگرم دنبال کرد و قهرمان کشور نیز شد.

او در رده بزرگسالان بعد از آنکه در قهرمانی کشور روی سکو قرار نگرفت، تصمیم به بازگشت به وزن 70 کیلوگرم گرفته است، اما در رده جوانان در 74 کیلو کشتی خواهد گرفت.

همچنین امیررضا معصومی پسر فردین معصومی که سال 2021 با اقتدار قهرمان نوجوانان جهان شد، در مسابقات کشوری جوانان نیز در سنگین وزن به مقام قهرمانی رسید.

معرفی برترین‌های مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • باران در راه خراسان رضوی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد