Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی با انتشار پیامی ضمن تبریک آغاز هفته جوان، گفت: این دولت مردمی دغدغه رفع مشکلات مردم و به ویژه جوانان را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر جوانان عزیز و پر افتخار سرزمینم

شور و نشاط، پویایی و انگیزه های بلند رویش و پویش، محصول بوستان جوانی است و این دوران بهترین فرصت هر انسان برای ساختن آینده خود و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای خوشحالی است که سال 1400 با هفته جوان آغاز شد و با هفته جوان نیز خاتمه می یابد که آن را به فال نیک می گیریم و امیدداریم این هفته جوان با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نقطه عطف و آغاز حرکت های مبارکی در حوزه جوانان و در راستای رفع مشکلات جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور باشد.

به عنوان خادم ملت در عرصه ورزش و جوانان به جوانان برومند، غیرتمند، پر افتخار و صبور کشورم هفته جوان را تبریک می گویم و عرض می کنم این دولت مردمی دغدغه رفع مشکلات مردم و به ویژه جوانان را دارد و با توکل به پروردگار متعال، توسل به صاحب روز جوان حضرت علی اکبر (ع) و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) که ولادت آن حضرت نیز در هفته جوان قرار گرفته است، همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات انجام خواهد داد و چون این مهم جز با مشارکت و حضور فعال شما ممکن نیست دست یاری خویش را به سوی تان دراز میکنم و به این طلب افتخار میکنم. امید است با کمک هم حرکت به سمت آنچه جوان ایرانی لایق آن است را تسریع بخشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه منویات مقام معظم رهبری مشکلات سرمایه ورزش و جوانان دولت مشکلات مردم حضرت علی هفته جوان شور ونشاط رفع مشکلات هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!