Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا حسین نژاد بر بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی با هدف ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر حسین نژاد در این دیدار گفت: بنیاد شهید و امور ایثاگران در جبهه اول مراجعات برای حل مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

دکتر حسین نژاد با تاکید بر بهره مندی از تمامی ظرفیت های قانونی برای به کارگیری فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در سیستم های اداری، افزود: با هدف ایجاد اشتغال از ظرفیت بزرگ بخش خصوصی غافل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعتقاد دارم در بنیاد شهید استان ها باید معاونت اقتصادی با هدف بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل فرزندان شهدا ایجاد شود تا با هدف ایجاد اشتغال و با بهره مندی از ظرفیت تسهیلات صندوق عدالت و توسعه، پروژه های اقتصادی به آنان واگذار شود.

دکتر حسین نژاد با اعلام حمایت همه جانبه از سیاست گذاری تشکیل گروه های کاری متشکل از جامعه ایثارگران برای ایجاد صنایع کوچک در بخش های مختلف کشاورزی، اقتصادی، گردشگری و... در استان، افزود: این افراد می توانند در آینده به قطب های اقتصادی برای به کارگیری نیروی انسانی تبدیل شوند.

وی در خصوص مسکن ایثارگران استان، گفت: مسکن ایثارگران باید در مکانی مناسب و متناسب با شان آنان جانمایی شود و ساخت این مسکن ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند. تعیین تکلیف قطعه صالحین از دیگر تاکیدات دکتر حسین نژاد در این دیدار بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید خانواده جانبازان و ایثارگران جانبازان ایجاد اشتغال بخش خصوصی اشتغال جامعه صنایع کوچک گردشگری نیروی انسانی مسکن بخش خصوصی بنیاد شهید جانبازان جانبازان و ایثارگران صنایع کوچک گردشگری بنیاد شهید و امور ایثاگران هدف ایجاد اشتغال بهره مندی از ظرفیت دکتر حسین نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ سردار حسین زارع کمالی ظهر یکشنبه در دیدار با محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور را با تاکید بر اینکه کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است مورد اشاره قرار داد و افزود: کارگران سردمداران این جنگ هستند.

وی با اشاره بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: استعدادها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است. جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است.

زارع کمالی همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی را از ظرفیت‌هایی برشمرد که می‌توان در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارگران مورد استفاده قرار داد.

وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت‌های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه‌هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.

کد خبر 6091013

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران