Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود بدلی در جریان بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله دیده قطور خوی اظهار کرد: در این زمین لرزه بیش از یک هزار ۶۳۰ واحد تعمیری بودند که همه این واحدها در کمترین زمان با پرداخت تسهیلات تعمیر شدند.

وی ادامه داد: از مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خسارت دیده منطقه که نیاز به احداث مجدد داشتند تاکنون بیش از ۳ هزار ۵۰۰ واحد احداث و روستاییان در زیر سقف اتمام ۹۳ درصد بازسازی واحدهای خسارت دیده زلزله قطور خویخانه‌های نو اسکان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلی تصریح کرد: متأسفانه نزدیک به ۱ هزار نفر از روستاییان منطقه نیز که در شهرهای دیگر استان سکونت دارند، هنوز برای دریافت تسهیلات و بازسازی اقدام نکرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی تسهیلات بلاعوض و اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده قطور را ۵۱۳ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: اخیراً برای تکمیل بازسازی واحدهای باقیمانده منطقه ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید نیز اختصاص یافته است.

بدلی افزود: همزمان با بازسازی واحدهای مسکونی، تکمیل زیرساخت‌های منطقه ازجمله احداث پل‌های خسارت دیده و اجرای طرح‌های هادی نیز در دستور کار قرار گرفت که تاکنون در این زمینه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اتخاذ تدابیر ویژه و اجرای کارهای جهادی از جمله ایجاد کارگاه شن و ماسه در کنار مناطق آسیب دیده و تحویل انواع مصالح ساختمانی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان به مردم روستاهای منطقه به روند بازسازی در این مناطق شتاب بخشید.

در پی وقوع دو زمین زلزله ۵ و هفت و ۵ و نه ریشتری در اسفند سال ۹۸ بیش از ۶۱۳۰ واحد در شهر قطور خوی و ۲۸ روستای بخش قطور بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند.

کد خبر 5444958

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قطور بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها ایلام اردوهای راهیان نور شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد تبریز میلیارد تومان خسارت دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند