Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:10:44 GMT

نشان عالی یونسکو به بهروز غریب‌پور اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۸۶۵۶

نشان عالی یونسکو به بهروز غریب‌پور اهدا شد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایران تئاتر، آیین بزرگداشت حکیم نظامی عصر پنجشنبه، ۱۹ اسفندماه با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم ادیبان و پژوهشگران برجسته ای چون ژاله آموزگار، میرجلال الدین کزازی، اصغر دادبه سخنرانی کردند. در بخش های مختلف نخستین جایزه حکیم نظامی، نشان عالی یونسکو به پاس فعالیت‌های هنری و پژوهشی به فرهیختگان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله کیخسرو خروش (خوشنویس)، محمدباقر آقامیری (نگارگر)، خانواده زنده‌یاد حسین دهلوی (آهنگساز)، محمد روشن‌دشتی (از حوزه ادبیات)، مهدی محبتی (استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر ادبیات فارسی)، سعید شفیعیون (خواننده و استاد دانشگاه)، کوروش اسدپور (خواننده)، عبدالمجید ارفعی (پژوهشگر و متخصص زبان‌های باستانی) و حاتم عسگری فراهانی (ردیف‌دان و موسیقی‌دان).

در حوزه تئاتر هم بهروز غریب پور این نشان را دریافت کرد. او بعد از دریافت جایزه گفت: وقتی گفتیم نظامی و ناصرخسرو و... دلیل نیست همه باور کنند این بزرگان برای ما هستند. تا اپراها و فیلم‌ها ساخته نشود و کتاب‌ها خوانده نشود این بزرگان در اختیار ما نیستند. ما همیشه در خطر هستیم. باید در تمام روزهای سال ارکستر سمفونیک ما از اشعار بزرگان اپرا بنوازد. من برای اپرای لیلی و مجنون هزینه زیادی کردم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه بهروز غریب پور حکیم نظامی کیخسرو خروش مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی