Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور ورودی سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و ماقبل آن در خصوص دوره های غیرحضوری (آنلاین) می توانند به صورت غیرحضوری آموزش خود را ادامه دهند.

بر اساس اطلاعیه این مرکز با توجه به عدم بازگشایی مرز برخی از کشورها از جمله کشور چین تاکنون و افزایش زمان تحصیل غیرحضوری بیش از حدنصاب تعیین شده مجاز (یک سوم دوره) در صورت ادامه ممنوعیت تردد، دانشجویان اجازه دارند تحصیل غیر حضوری خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس موضوع در جلسه ۸ اسفندماه ۱۴۰۰ شورای عالی ارزشیابی وزارت بهداشت مطرح و صرفاً در خصوص کشورهایی که با تایید وزارت امور خارجه مرز بسته بوده و امکان صدور ویزای دانشجویی وجود نداشته و قبلاً اجازه تحصیل آنلاین جهت ارزشیابی نهایی مدرک طبق مصوبات قبلی این شورا را داشته اند، مجوز ادامه تحصیل غیر حضوری تا پایان سال تحصیلی جاری (یک ترم) داده شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1133186 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان