Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و اعیاد شعبانیه ۸۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت امداد منطقه یک یاسوج جهت شروع زندگی مشترک اهداء شد.

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و اعیاد شعبانیه، مراسم اهداء نمادین ۸۰ فقره جهیزیه به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد تاسیس این نهاد و اعیاد شعبانیه، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تأسیس کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری تاکنون به نیازمندان ارائه شده است. 

وی تصریح کرد: اهداء جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده و کمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از  برنامه های فرهنگی این نهاد است. 

حیدری بیان کرد: اعتبار و مبلغ هزینه شده در خصوص تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان است.   
                     
وی با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است، گفت: نوعروسان تحت حمایت این نهاد قبل از دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آشنایی بیشتر آنان برگزار می شود شرکت می کنند. 

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در برنامه های کمیته امدد، بیان کرد: از همه خیران نیکوکار دعوت می کنیم تا مثل همیشه با مشارکت در طرح اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ فقره جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شده گفت: اعتبار خرید این اقلام به صورت عمده بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا وی با یادآوری اینکه تعداد ۵۰ زوج دیگر پشت نوبت دریافت جهیزیه در اداره منطقه یک یاسوج هستند افزود: تلاش بر این است که تا نیمه شعبان نسبت به اهدای جهیزیه به همه زوجهای جوان اقدام و همچنین چشم انتطار حمایت خیران و نیکوکاران بزرگوار جهت تامین جهیزیه برای فرستادن نوعروسان به خانه بخت هستیم.

حیدری عنوان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ جهت کمک به نیازمندان در هفته احسان و نیکوکاری اعلام، که منتظر دستان سخاوتند نیکوکاران حتی با مبالغی جزیی هستیم که کمکهای خود را در جشن نیکوکاری تا ۲۵ اسفند اهدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد یاسوج کمیته امداد امام خمینی جهیزیه نوعروسان کمیته امداد منطقه یک یاسوج تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می باشد و فرمت منطقه ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می باشد.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است