Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:34:47 GMT

پویش معرفی کتاب برای اوقاف فراغت دانش‌آموزان در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۹۵۷۵

پویش معرفی کتاب برای اوقاف فراغت دانش‌آموزان در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ رسولی فر با اشاره به برگزاری پویش‌های عیدانه در ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و پویش‌های خوبی برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی همواره برگزار کننده برنامه‌های مختلفی در موضوعات مختلف از جمله علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و … بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه راهیان نور، لیگ علمی پایا، دوره بی‌نهایت شو از جمله این برنامه‌ها بوده که هرساله با استقبال دانش‌آموزان بسیاری همراه بوده‌است.

این مسئول ابراز کرد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی فکر و ذهن نوجوان ما را مورد هدف قرار داده و از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود که تخریب و انحراف افکار جوانان است، بهره می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم محتوای خوب و جذابی را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم دست دشمن را از این توطئه کوتاه کرده و در نهایت محتوای مناسبی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم که این امر نیز مورد استقبال دانش آموزان خواهد بود چنانچه برنامه راهیان نور مجازی استان قزوین با بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید آنلاین، این موضوع را کاملاً نشان داد.

وی گفت: در تعطیلات ایام نوروز که دانش آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند، برنامه‌های خوبی توسط بسیج دانش‌آموزی استان و نواحی در قالب انواع کارگاه‌های آموزشی و مهارت افزایی، معرفی کتاب، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: پویش معرفی کتاب از جمله ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی است که در ایام نوروز به عنوان فعالیت فرهنگی و توسعه سطح دانش دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این پویش دانش‌آموزان بخشی از مطلب جذاب کتاب خود به همراه عکس کتاب و اطلاعات نشر و نویسنده را به سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال می‌کنند و بااین کار کتاب مورد علاقه خود را به همکلاسی‌ها و دوستان خود معرفی کنند.

این مسئول تشریح کرد: معرفی کتاب توسط دانش آموزان سبب می‌شود تا مخاطبین بنا به سلایق سنی خود در انتخاب کتاب دخیل شوند و این امر سبب می‌شود تا سایر دانش‌آموزان به انتخاب دوستان خود به مطالعه ترغیب شده و در نهایت از زمان فراغت خود به درستی بهره ببرند.

رسولی فر در پایان تاکید کرد: این سازمان به همراه سایر تشکل‌ها، در کنار اداره آموزش و پرورش علاوه بر ارتقا آموزش به دنبال تربیت جوان مؤمن انقلابی و پای کار است و امروز مأموریت اصلی بسیج این مهم می‌باشد تا آینده نظام و کشور بیمه شود.

کد خبر 5445041

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب قزوین بسیج دانش آموزی استان قزوین نوروز 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها شیوع کرونا جهاد تبیین ایلام اردوهای راهیان نور مشهد خراسان رضوی سازمان بسیج دانش آموزی دانش آموزان ایام نوروز معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند