Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:06:20 GMT

خواهرانی که باید یکدیگر را بزنند!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۹۶۷۳

خواهرانی که باید یکدیگر را بزنند!

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ رشته ووشوی بانوان ایران در سال‌های اخیر تحت تاثیر حضور و درخشش سه خواهر افتخارآفرین این رشته یعنی خواهران منصوریان بوده است که موفقیت‌هایشان حسابی نامشان را بر سر زبان ها انداخت و حتی فیلم مستندی از زندگی آنها ساخته و اکران شد.

ووشو یکی از رشته‌های مدال‌آور در بازی‌های آسیایی برای ایران به شمار می‌رود، اما چند دوره ای است که یک محدودیت و یک قانون از ثبت یک اتفاق تاریخی در این بازی‌ها جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان، سه خواهر قهرمان در رشته ووشو که سال‌هاست در سطح اول این رشته فعالیت می‌کنند همچنان در اوج به سر می‌برند و دست‌بردار رقابت و مبارزه نیستند.

حالا آنها با گذراندن مراحل مختلف انتخابی تیم ملی به جایی رسیده‌اند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. از ایران فقط دو زن می‌توانند در رشته ووشو در بازی‌های آسیایی شرکت کنند و این محدودیتی برای تاریخ‌سازی سه خواهر منصوریان است.

شاید اگر چنین قانونی وجود نداشت، می ‌توانستیم هر سه آنها را در لباس تیم ملی و روی سکوی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ببینیم. کار الهه منصوریان البته از دو خواهر دیگر راحت ‌تر است چراکه در یک وزن پایین مبارزه می ‌کند، اما شهربانو و سهیلا مجبور هستند برای رسیدن به پیراهن تیم ملی با یکدیگر بجنگند.

اولین راند از این مبارزه که به صورت دو از سه برگزار می‌شود، چند روز قبل انجام شد و شهربانو منصوریان که تجربه بیشتری دارد، خواهر کوچک‌ تر خود را شکست داد. حالا این دو باید دو مسابقه دیگر با هم داشته باشند و هرکدام دو برد از این سه مسابقه کسب کند می‌ تواند سهمیه بازی‌های آسیایی را بگیرد.

تقابل دو خواهر با یکدیگر در یک رشته ورزشی اتفاق تراژیک و جالبی است و سختی‌های خاص خودش را برای هر دو طرف دارد و باید دید کدام یک در نهایت موفق به کسب سهمیه خواهد شد.

اخبار مرتبط ۱۴:۴۸:۳۶ رسمی؛ بازی ایران و امارات بدون تماشاگر شد + فیلم ۱۵:۲۹:۱۵ فن‌ مارویک: به پیروزی مقابل سوریه و ایران نیاز داریم ۱۵:۰۵:۳۴ چرا باید از اسکوچیچ حمایت کنیم؟ ۱۲:۳۲:۰۲ اسکوچیچ، مرد بدون دفاع! ۱۳:۰۷:۳۱ معروف و‌ موسوی، همبازی بانوان فنرباغچه! + عکس ۱۵:۲۲:۱۶ واکنش سفیر ایران به درخشش طارمی در پرتغال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی ایران بازی تیم ملی قانون بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، آرتی نوشت: تلویزیون اسرائیل گزارش داده است: «صباح عبدالسلام هنیه» خواهر اسماعیل هنیه آزاد شد و در منزل خود در بئر السبع تحت حصر خانگی قرار گرفت.

نیروهای اسرائیلی صباح عبدالسلام هنیه را ماه گذشته به «ظن ارتباط با حماس و ترغیب به ارتکاب اقدامات تروریستی در اسرائیل» بازداشت کرد.

براساس اعلام تلوزیون اسرائیل، خواهر اسماعیل هنیه پس از تشکیل کیفر خواست علیه وی به اتهام «حمایت از تروریسم و ارتباط با گروههای تروریستی» آزاد و در خانه اش در بئرالسبع تحت حصر خانگی قرار گرفت.

گفتنی است اول آوریل گذشته نیروهای اسرائیلی وارد خانه صباح عبدالسلام ۵۷ ساله شدند و او را بازداشت کردند. ارتش اسرائیل مدعی شده بود که در خانه او «اسنادی را پیدا کرده است که ارتباط او با اقدامات ضد امنیتیی خطرناک را اثبات می کند.»

کد خبر 848874 منبع: شفقنا برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند