Web Analytics Made Easy - Statcounter

HUAWEI P۵۰E قرار است در تاریخ ۱۶ مارس همراه با تعدادی از محصولات دیگر از جمله تبلت جوهر کاغذی MatePad، بلندگوی Sound Joy و ... وارد بازار شود. پیش از آن، یک مشاور اطلاعات بخشی از ویژگی‌هایی که از این گوشی تلفن انتظار می‌رود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گیزموچاینا، اول از همه باید گفت، HUAWEI P۵۰E به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G ۴G مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه ۵G این تراشه در سال گذشته در دستگاه‌های میان رده نسبتاً محبوب بود، اما هنوز با استاندارد‌های سال ۲۰۲۲ بسیار خوب است. P۵۰E به دلیل ممنوعیت ایالات متحده از نسخه ۴G خود استفاده خواهد کرد.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به HUAWEI P۵۰ است که در ژوئیه ۲۰۲۱ عرضه شده است. دستگاه قدیمی‌تر دارای ساختاری ممتاز با طراحی منحصربه‌فرد دوربین دوگانه است که هر کدام دارای لنز‌های متعدد هستند.

بیشتر بخوانید

پتنت هوآوی برای گوشی جدیدش منتشر شد

در مجموع، به نظر می‌رسد HUAWEI P۵۰E نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر و میان رده از P۵۰ استاندارد باشد. افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که قیمت آن از حدود ۴۰۰۰ یوان یعنی حدود ۶۳۰ دلار در چین شروع می‌شود در حالی که سری HUAWEI P۵۰ که در ژوئیه ۲۰۲۱ عرضه شد، از ۴۴۸۸ یوان یعنی حدود ۷۱۰ دلار شروع شد.

گفته می‌شود P۵۰ از اسنپدراگون ۸۸۸، ۴G استفاده می‌کند در حالی که P۵۰ Pro با دو نوع تراشه عرضه شد که یکی به Kirin ۹۰۰۰، ۴G و دیگری با اسنپدراگون ۸۸۸، ۴G مجهز شده است.

شایان ذکر است که اگرچه ۵G توسط هیچ یک از دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شود، یو چنگدونگ، مدیر عامل کسب و کار مصرف کننده هوآوی، قبلاً اعلام کرده بود که کاربران سری هواوی P۵۰ هنوز هم می‌توانند از طریق فناوری‌های ۴G+WiFi۶+AI یک تجربه شبکه عالی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون HUAWEI P۵۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد