Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حجت الاسلام «اسماعیل صدیقی» امام جمعه سابق صومعه سرا و کلاچای را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم‌

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسماعیل صدیقی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی وارسته در دوران عمر پربرکت خویش، علاوه بر تبلیغ دین مبین اسلام و تألیفات، در کسوت امامت جمعه نیز خدمات شایان توجهی به مردم شریف ارائه کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به جامعه روحانیت و علاقمندان ایشان بویژه بیت مکرم آن مرحوم، تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت ربوبی برای آن عزیز، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.

کد خبر 5445050

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی پیام تسلیت امام جمعه صومعه سرا بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها شیوع کرونا ایلام اردوهای راهیان نور مشهد جهاد تبیین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت