Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس با بیان اینکه اهل بیت(ع) همواره به فکر مردم و نیازمندان بودند و توصیه اکید ایشان دستگیری از مردم بوده است، گفت: زمان شعار دادن گذشته باید به فرمایشات و سیره اهل بیت(ع) عمل کنیم چراکه ایشان تمام زندگیشان را وقف مردم می‌کردند و توصیه داشتند به نیازمندان کمک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از موکب مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و دیدار مردمی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنها اظهارداشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و عمیقی که در راستای فرهنگ اهل بیت شکل گرفته توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  استاندار فارس با بیان اینکه مسئولان در استان و کشور باید به فرمایشات اهل بیت بیشتر عمل کنیم، افزود: اینکه توجه بیشتری به رفع نیازمندی‌های مردم شود و بدانیم که بالاترین عبادت نزد خداوند رسیدگی به مشکلات مردم و رفع حوائج مردم است.  وی با اشاره به فرمایش حضرت امام حسین(ع) مبنی بر اینکه رفع حوائج مردم از بزرگترین نعمت‌ها است، بیان کرد: مدیران تا جایی که می‌توانند مشکلات را حل کنند البته همه مشکلات با سرعت قابل رفع نیست اما همین که تلاش کنند مردم راضی خواهند بود.  استاندار فارس با بیان اینکه این موکب از سوم شعبان شروع شده و تا نیمه شعبان برقرار است، عنوان کرد: از مدیران خواسته شده که با حضور خود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شود.  انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی مشکلات اهل بیت مشکلات مردم حضرت امام فارس استاندار فارس اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند