Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رحمانی روز شنبه در جریان بازرسی مشترک دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تمامی کالاهای اساسی و پرمصرف در استان به میزان کافی و حتی بیش از اندازه تامین و ذخیره سازی شده است و به شهروندان قزوینی این اطیمنان را می دهیم که در ایام باقی مانده سال و همچنین نوروز نگران تامین این اقلام نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: بیش از هزار تن میوه تنظیم بازار در سردخانه ها ذخیره سازی شده و همچنین برنج، روغن، شکر، گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ و چای نیز به اندازه کافی در استان موجود است و به هر اندازه که تقاضای بازار در ایام باقی مانده سال و نوروز وجود داشته باشد، تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با جدیت در ایام باقی مانده سال و نوروز ۱۴۰۱ در سطح بازار و مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی حضور دارند و بر تامین و توزیع مناسب کالاها و جلوگیری از تخلفاتی نظیر گرانفروشی و احتکار نظارت می کنند.

این مسوول با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی در خصوص کالاهای اساسی مراتب را به حوزه بازرسی جهاد کشاورزی یا تعزیرات گزارش دهند، گفت: در حال حاضر ۷۰ تن از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی قزوین در قالب ۱۷ تیم بازرسی، کار نظارت و پایش بازار محصولات اساسی کشاورزی را برعهده دارند.

 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نظارت و پایش بر تولید و توزیع کالاهای اساسی کشاورزی در استان ۶ هزار و ۸۶۰ فقره بازرسی انجام شده و ۶۰۰ پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

برچسب‌ها کشاورزی استان قزوین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی استان قزوین ستاد تنظیم بازار کشاورزی استان قزوین ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی