Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه ادواری کمیته رفع اطاله دادرسی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونان ستادی و قضائی و سرپرستان نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران با دستور بررسی علل بالابودن آمار پرونده‌های مانده و معوق و علل اطاله دادرسی در برخی از شعب و نواحی و اتخاذ راهکارهای لازم برای تسریع در رسیدگی‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه گزارش آماری عملکرد دادسراهای تهران در بهمن ماه ۱۴۰۰ در حوزه‌های ورودی پرونده‌ها، کاهش موجودی، میزان پرونده‌های مختومه، میزان کاهش پرونده‌های مسن، درصد استفاده از ابلاغیه الکترونیک و … و مقایسه آن با آمار ماه گذشته، اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ و میانگین کشوری از سوی معاون نظارت وبازرسی دادستانی تشریح شد.

در ادامه دادستان تهران با توجه به محتوای گزارش فوق از سرپرستان آن دسته از نواحی که با شاخص‌های عملکردی فاصله غیرقابل قبولی داشتند در مورد عملکردشان توضیح خواست و دستورات و تذکرات لازم را برای بهبود روند امور صادر کرد.

این جلسه با طرح نقطه نظرات معاونان ستادی دادستان و ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی سرپرستان نواحی و بیان ارشادات و جمع بندی توسط دادستان تهران به پایان رسید.

در انتهای این جلسه دادستان تهران از سرپرستان نواحی یک، ۴، ۱۱، ۲۳،۳۱، ۳۴، ۳۶و ۳۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به عملکرد مثبت در دی ماه و بهمن ماه ۱۴۰۰ با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان تهران قوه قضائیه علی صالحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند