Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:45:10 GMT

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۱۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معرفی شد

ایسنا/سمنان با حکم وزیر بهداشت دکتر کامران قدس به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معرفی شد.

دکتر بهرام عین اللهی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر کامران قدس را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان منصوب نمود.

به گزارش ایسنا- به نقل از به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در این حکم آمده است: جناب آقای دکتر کامران قدس سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

پیرو ابلاغ ۱۰۰/۱۰۷۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۰/۱۹۳۳۱/دش مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ دبیر محترم کمیته تأیید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان منصوب می شوید تا با یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام محوله اقدام نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در انجام وظایف مربوطه، موفق و موید باشید.

دکتر قدس که تاکنون به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فالیت می کرد چندی پیش جایگزین دکتر دانایی رئیس پیشین این دانشگاه شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی سمنان وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد