Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@00:27:27 GMT

واکنش امارات به عملیات پهپادی یمن به عمق عربستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۱۲۴

واکنش امارات به عملیات پهپادی یمن به عمق عربستان

وزارت خارجه امارات عربی متحده با صدور بیانیه‌ای به عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه پالایشگاه نفتی عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش قدس آنلاین، امارات عربی متحده حمله پهپادی دیروز(جمعه) ارتش و کمیته‌های مردمی یمنبه پالایشگاه «الریاض» در عربستان سعودی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «العین» امارات، در بیانیه وزارت خارجه این کشور ادعا شده: امارات این تجاوز را یک اقدام تروریستی بزدلانه و جنایت جنگی می‌داند که مستلزم پاسخ بازدارنده به تمام مواردی است که امنیت و سلامت غیرنظامیان و منافع حیاتی را تهدید می‌کند­.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه مذکور آمده، این حمله از جامعه جهانی می‌طلبد که از اقدامات عربستان سعودی برای توقف هدف گرفتن مراکز غیرنظامی و منافع اقتصادی و جلوگیری از تهدید این کشور و منطقه حمایت کند.

امارات بار دیگر بر همبستگی با عربستان سعودی در قبال این‌گونه حملات و ایستادن با این کشور در یک صف در مقابل تمام تهدیدات و نیز حمایت از اقدامات در راستای حفظ امنیت و سلامت شهروندان تأکید کرد.

وزارت خارجه امارات در بیانیه خود تأکید کرد که امنیت این کشور و امنیت عربستان سعودی جدا نشدنی است و هر تهدیدی برای سعودی، تهدیدی برای امارات نیز به شمار می‌رود.

دولت عربستان سعودی بامداد دیروز از حمله پهپادی به پالایشگاه نفت ریاض خبر داده بود. 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم درباره جزئیات جدیدترین عملیات در عمق عربستان سعودی، تأکید کرد که در این حملات، شرکت نفتی آرامکو در ریاض هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عملیات پهپادی یمن به عربستان جنگ میان یمن و عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت