Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد شدید، بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش‌های پراکنده در دیگر مناطق را پدیده غالب در پنج روز آینده اعلام کرد و گفت: هشدارهای لازم درباره بارش و وزش باد در غرب و شرق استان اعلام شده است.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی پنج روز آینده در استان است و آسمان در این مدت قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید است، بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش‌های پراکنده در دیگر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وزش باد شدید در مناطق شرقی را همراه با گردوخاک محلی و کاهش دید دانست و افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، ادامه داد: کمینه دمای هوا در صبح فردا نیز به ۱۰ درجه خواهد رسید همچنین گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با ۳۰ درجه و خنک‌ترین شهر بوئین و میاندشت با منفی یک درجه است.

وی درخصوص میزان بارش‌ها در شبانه‌روز گذشته، اظهار کرد: ۲.۴ میلی‌متر بارش در شهرستان نطنز، بوئین‌ومیاندشت ۱.۴ میلی‌متر، چادگان ۱.۳ میلی‌متر، داران ۱.۴ میلی‌متر، دهاقان ۱.۱ میلی‌متر، دهق ۱.۲ میلی‌متر، نطنز ۲.۴ میلی‌متر و در یگر شهرهای استان کمتر از یک میلی‌متر بارش ثبت شد.

علی‌عسگریان وزش باد، طوفان لحظه‌ای و کاهش دید را پدیده غالب این هفته در استان اصفهان دانست و ادامه داد: هشدارهای لازم درباره بارش و وزش باد در استان اعلام شده است که در مناطق شرقی به شکل طوفان لحظه‌ای ادامه خواهد داشت.

کد خبر 561214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان وزش باد نسبتا شدید بارش برف و باران در مناطق غربی استان اصفهان افزایش دمای هوای اصفهان طوفان لحظه ای خسارات طوفان در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۴ میلی متر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در اسلام آباد موگویی بیش از ۲۴ وهفت دهم میلی متر، همچنین ۲۰ و پنج دهم میلی متر بارش باران در فریدونشهر، ۱۵ و ۵ دهم میلی متر در سمیرم، ۱۵ و چهار دهم میلی متر در پادنا، ۱۳.۲ دهم میلی متر در خوانسار، ۹.۴ دهم میلی متر در بویین میاندشت، ۸ میلی متر در داران، ۳ و هفت دهم میلی متر در گلپایگان، ۵ و چهار دهم میلی متر در میمه و ۲ و چهار دهم میلی متر در چادگان و بادرود به ثبت رسیده است.
مینا معتمدی با بیان اینکه در ایستگاه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز یک دهم میلی متر باران باریده است، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است که این سامانه امروز از استان خارج و بر این اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با ورزش باد شدید تا به نسبت شدید در پیش خواهیم داشت.
وی پیش بینی کرد: از روز دوشنبه این هفته سامانه جدیدی به شکل افزایش ابر و بارش‌های رگباری بهاری از نیمه غربی استان تا روز چهارشنبه در استان فعال خواهد شد.
معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در شبانه روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است، گفت: در این مدت خورو بیابانک با ۳۲ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با ۲ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید