Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ هاشم شعفی از کشف بیش از دو میلیون عدد مواد محترقه در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ هاشم شعفی روز شنبه در یک گفت و گوی خبری بیان کرد: آذربایجان شرقی، دومین استان از نظر آسیب‌های چهارشنبه آخر سال است، به گونه ای که آمار مصدومان سال‌های گذشته نشان از آن دارد که بعد از استان تهران، دومین استان از نظر آسیب‌های مواد محترقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۸۲ نفر در ایام پایانی سال در اثر انفجار مواد محترقه در آذربایجان شرقی دچار آسیب شدند.

وی اضافه کرد: امسال نیز در اثر انفجار مواد محترقه تاکنون پنج نفر در تبریز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه‌ی بارشی فعال از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: نفوذ سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار داده و علاوه بر بارش‌های رگباری موجب وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه‌ی بارشی مذکور تا اواسط هفته آینده ادامه می‌یابد که شدت فعالیت این سامانه از شب پنجشنبه تا شب شنبه بیشتر خواهد خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی وجود نخواهد داشت اما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه به طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۶ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۲ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت