Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی روز شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان افزود: نیاز به زیرساخت هایی داریم که با استفاده از آن بتوانیم فوتبالمان را بیش از گذشته در سطح آسیا و جهان نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران مسابقاتی با تیم‌های کره جنوبی و لبنان در پیش دارد که در این حوزه نیز نیاز به کمک همه ارکان کشور داریم اظهار داشت: همانگونه که تاکنون به باختن عادت نکردیم، این بازی ها را هم بایستی با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی تاکید کرد: تیم فوتبال ایران زمینه پدیده شدن در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

فوتبال کرمان تاثیرگذار در سطح ملی

ماجدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فوتبالی در استان کرمان گفت: استان کرمان استراتژیک و در فوتبال کشور بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم حلقه اتحاد اهالی فوتبال در این استان برای کمک به فوتبال ملی حفظ شود.

وی ادامه داد: استان کرمان از نظر صنعتی، فنی و برای مردم و کلان فوتبال کشور استانی تاثیرگذار است و ما هم باید در حمایت و همکاری با هیات فوتبال این استان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: هیات فوتبال استان کرمان ضمن تعامل ویژه با مدیران داخلی، مدیران عامل باشگاه ها، هماهنگی و تعامل با فدراسیون فوتبال را مورد توجه داشته باشد که این کار به فوتبال استان و سطح ملی کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بازیکنان و داوران بزرگی از استان کرمان، کمک های بسیاری به فوتبال ملی ما کردند، ضمن اینکه کرمان از نظر منطقه‌ای نیز در حوزه ورزش بانوان بسیار پراستعداد است و می توانیم تغذیه خوبی برای تیم های ملی از این استان داشته باشیم.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان امروز ۶ نامزد داشت که در دور نخست آن، علیرضا ابراهیمی با هشت رای، مهدی جهانشاهی با ۱۳ رای، علیرضا دادگر هفت رای، علیرضا کهوری ۱۳ رای و محمدجواد یزدپور هشت رای کسب کردند و وحید محمدی نیز رای نداشت.

مهدی جهانشاهی و علیرضا کهوری به دور دوم این انتخابات راه یافتند که در نهایت جهانشاهی با ۲۸ رای از ۴۹ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات فوتبال استان برای چهار سال آینده انتخاب شد.

برچسب‌ها کرمان فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مجمع انتخاباتی میرشاد ماجدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کرمان فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مجمع انتخاباتی میرشاد ماجدی هیات فوتبال استان فدراسیون فوتبال استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی