Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زرین‌شهر گفت: آموزش مهارت‌های ایمنی از طریق بازی، موجب افزایش توان کودکان در برابر حوادث و سوانح خواهد شد؛ از این‌ رو با استفاده از ظرفیت کارشناسان و هنرمندان موضوعاتی که شهر برای ایمن شدن نیاز دارد در قالب بازی و نقاشی تهیه و تدوین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به تأثیر آموزش‌های کوتاه ایمنی بر افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان، اظهار کرد: در ایام مختلف سال کودکان بخشی از قربانیان حادثه‌های به وقوع پیوسته هستند؛ بنابراین واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر نگاه ویژه‌ای به آموزش ایمنی شهروندان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای داشتن شهری ایمن باید از سنین پایین، کودکان را با مباحث ایمنی آشنا کنیم، افزود: با توجه به اینکه در سنین پایین بسیاری از رفتار و عادت‌ها در کودک نهادینه می‌شود و تا بزرگسالی این رفتار به همراهشان خواهد بود، با فرارسیدن روزهای پایانی سال برنامه‌ریزی لازم جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در کودکان و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار، با استفاده از هنر نقاشی و تئاتر خیابانی، بازی و سرگرمی انجام گرفت.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های ایمنی از طریق بازی موجب افزایش توان کودکان در برابر حوادث و سوانح می‌شود، از این رو با استفاده از ظرفیت کارشناسان و هنرمندان موضوعات مرتبط با ایمنی شهر در قالب بازی و نقاشی تهیه و تدوین شد.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در محلات مختلف شهر از جمله بوستان مادر، باغ ملی، شهرک اندیشه، محله چهارصد دستگاه، محله قلعه قاسم و محله سجاد حضور خواهد داشت و با استقرار میز، نقاشی‌های آماده شده و مداد رنگی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا آنان را با مباحث ایمنی آشنا کند.

وی اضافه کرد: اجرای نمایش خیابانی با محوریت پیشگیری از بروز حوادث و رفتارهای ناهنجار چهارشنبه آخر سال، با ارائه هشدارهای ایمنی یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری زرین‌شهر در روزهای پایانی سال است تا علاوه بر آموزش و ایجاد نشاط اجتماعی، چهارشنبه‌سوری امسال بدون هیچ حادثه تلخی سپری شود.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه فرهنگ‌سازی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های چهارشنبه‌سوری دارد، گفت: در کنار اجرای برنامه‌های آموزش ایمنی، تراکت‌های آموزشی نیز تهیه شده که میان خانواده‌ها توزیع خواهد شد؛ پخش تراکت‌های آموزشی و هشداردهنده با حساس کردن خانواده‌ها در جلوگیری از بروز آسیب‌های شب چهارشنبه‌سوری مؤثر است.

کد خبر 561153

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان شهردار زرین شهر زرین شهر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشاني پروژه های شهری سخنگوی آتش نشانی ايستگاه آتش نشاني چهارشنبه سوری فرهنگ شهروندی شهرداری زرین شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایمنی شهر زرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • «استاد غلامیان» در تربیت گوهرتراشان نقش بسزایی داشته است
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل