Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@20:16:14 GMT

فولاد با 6 بازیکن غایب برابر تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۲۶۳

فولاد برای بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر تراکتور تعداد زیادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارد

فولاد برای بازی با تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر 6 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش طرفداری، فولاد در شرایطی از ساعت 15 امروز به مصاف تراکتور می رود که شاگردان نکونام برای این بازی تعداد زیادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آبشک به دلیل محرومیت و مهران موسوی، موسی کولیبالی، مهران درخشان مهر، محمدرضا عباسی و علیرضا کوشکی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

البته نکونام برای اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی تیمش را زنده نگه دارد امیدوار است بتواند تراکتور بحران زده را شکست بدهد هرچند که دست سرمربی فولاد روی نیمکت حسابی خالی است.

 

بیشتر بخوانید:

تراکتور - فولاد؛ فرار از منطقه سقوط در تبریز / پیش بازی

 

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند