Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد با ثبت سوژه فارس من با عنوان «مدیران پس از پایان مدیریت، خانه‌های سازمانی را پس دهند» پیگیری‌های خبرنگار فارس برای جلوگیری از تضییع بیت‌المال و سوءاستفاده تعدادی از مدیران ساکن در این منازل شروع شد( اینجا بخوانید).

با رسانه‌ای شدن این موضوع و ایجاد مطالبه عمومی، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان نیز با ارسال نامه‌ای خواستار شفافیت شیوه سکونت در این منازل و جلوگیری از تضییع بیت المال به عنوان یک منکر در جامعه اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا خبرنگار فارس جلسه‌ای با دادستان مرکز استان داشته که طی این جلسه عبدالرضا علیمحمدی با تشریح قانون استفاده از خانه‌های سازمانی از صدور حکم تخلیه تعدادی از این منازل که علی‌رغم نص صریح قانون توسط تعدادی تصرف شده بود خبر داد.(اینجا بخوانید)

بعد از این جلسه نیز جلسه‌ای دیگر با حضور رئیس سازمان بازرسی، مدیرکل سازمان راه و شهرسازی و دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در دفتر دادستان برگزار شد که در این جلسه سازمان راه و شهرسازی ملزم به اجرای پیشنهادات سازمان بازرسی و برخورد با متخلفان و متصرفان این منازل شد و قرار بر این شد به صورت شفاف این منازل تعیین تکلیف شود.

مطالبه‌گری جواب داد

خوشبخانه امروز پس از یک مطالبه‌گری یک ماهه، حکم تخلیه تعدادی از این منازل توسط دستگاه قضایی صادر شده و توسط نیروی انتظامی دو مورد از منازلی که به صورت غیرقانونی و قریب به ۱۰ سال تصرف شده بود، حکم تخلیه‌شان اجرا شد.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته سایر منازل نیز طی ضرب‌الاجل دستگاه قضایی در چند روز آینده تعیین تکلیف خواهند شد و به بیت‌المال بازگردانده می‌شوند.

تصویری از حضور نیروی انتظامی برای اجرای احکام تخلیه

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه های سازمانی دستگاه قضایی تصرف مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد