Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@07:04:41 GMT

کشف 120 هزار مواد محترقه ممنوعه از یک موبایل‌فروشی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۲۹۶

کشف 120 هزار مواد محترقه ممنوعه از یک موبایل‌فروشی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از 120 هزار عدد انواع مواد محترقه پر خطر در محدوده میدان هلال احمر، خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تیم عملیاتی پلیس امنیت تهران بزرگ با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی متصدی یک واحد صنفی در محدوده میدان هلال احمر شدند که در پوشش مغازه موبایل فروشی مواد محترقه می فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات و بازرسی به عمل آمده، مشخص شد این واحد صنفی با دپو مقادیر زیادی موادمحترقه در انباری زیر واحد صنفی خود، قصد داشت تا با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال این مواد محترقه پرخطر ممنوعه را به صورت عمده وارد بازار مصرف کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر 120 هزار و 567 عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم به پلیس امنیت تهران بزرگ منتقل شد.

کاویانی ارزش اقلام کشف شده را 20میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخرسال و پیشگیری از خطرات و آسیب های ناشی از این ایام، پلیس اطلاعات وامنیت عمومی تهران بزرگ مبارزه با توزیع کنندگان موادمحترقه و منفجره را در اولویت کاری خود قرار داده و این طرح همچنان ادامه دارد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: مواد محترقه موبایل فروشی مواد محترقه پلیس امنیت تهران بزرگ واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.‌‎‌‎‌‎‌

کد خبر 6097485

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه