Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:37:19 GMT

بررسی موقعیت مکانی و متراژ واحدهای پروژه اطلس چیتگر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۶۰۱

بررسی موقعیت مکانی و متراژ واحدهای پروژه اطلس چیتگر

پروژه اطلس ۱ در ناحیه شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس، دارای موقعیت عالی از لحاظ دسترسی به اتوبان شهید همت، اتوبان حکیم و آزادگان با کاربری اداری، تجاری و مسکونی است.

مجموعه پروژه‌های اطلس چیتگر به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند که در این مقاله متراژ، موقعیت مکانی و امکانات هر کدام را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های اطلس ۱ (ساختمان خاتم)

۲. پروژه‌های اطلس ۲ (برج خاتم مروارید شهر)

۳. پروژه‌های اطلس ۳ (پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری)

موقعیت مکانی و متراژ پروژه اطلس ۱

قرارگیری پروژه اطلس ۱ در ناحیه شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس، عاملی برای موقعیت عالی آن از لحاظ دسترسی به اتوبان شهید همت، اتوبان حکیم و آزادگان محسوب می‌شود.

چشم‌انداز فوق‌العاده این پروژه به گونه‌ای است که از نواحی جنوب و جنوب غربی با دریاچه و پارک جنگلی چیتگر ارتباط داشته و در نواحی شمال و شمال شرقی، نمایی رو به پارک‌های جنگلی لتمان و آبشار تهران، دارد.

متراژ واحدهای مسکونی پروژه اطلس یکم در ۳ تیپ ۱۲۶، ۱۴۳ و ۱۶۲ طراحی شده که در هر طبقه آن قرار گرفته است. همچنین تعداد طبقات ساختمان خاتم شامل ۱۲ عدد بوده که به صورت ۵ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی و ۶ طبقه مسکونی ساخته شده است.

موقعیت مکانی این پروژه به گونه‌ای است که دسترسی آن به بعضی اماکن مهم به صورت زیر می‌باشد:

- فاصله تا بزرگراه همت در بازه زمانی ۱ دقیقه

- فاصله تا بزرگراه حکیم در بازه زمانی ۵ دقیقه

- فاصله تا مترو چیتگر در بازه زمانی ۱۰ دقیقه

- فاصله تا بازار بزرگ ایران مال در بازه زمانی ۱۵ دقیقه

موقعیت مکانی پروژه اطلس ۲ و متراژ واحدهای آن

موقعیت مکانی پروژه اطلس ۲ در ناحیه مروارید شهر منطقه ۲۲ بوده که از لحاظ دسترسی، به مهم‌ترین اماکن این منطقه ارتباطی نزدیک داشته و از نظر آب و هوایی نسبت به سایر نواحی برتری دارد. در ساخت بنا این پروژه، از بهترین متریال ساختمانی استفاده شده که با نظارت و اجرا توسط مجرب‌ترین و با سلیقه ترین مهندسین صورت گرفته است.

در ارتباط با این پروژه، ساخت آن در ۱۴ طبقه صورت گرفته که شامل ۲ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه مسکونی می‌باشد. همچنین در هر طبقه برج خاتم مروارید شهر؛ واحدهایی با متراژهای متفاوت بنا گردیده و در تمامی جهات دارای نورگیر می‌باشد. با توجه به تعداد طبقات؛ ۳ دستگاه آسانسور در بخش مرکزی طبقات و پله‌های اضطراری در نواحی شمالی و جنوبی پروژه در نظر گرفته شده است.

پروژه اطلس ۲ از نظر ساختمانی موقعیتی دارد که با قرارگیری در نزدیک اماکن مهم و بزرگراه‌ها در فواصل زیر، دسترسی سریع و راحتی را مهیا ساخته است:

- فاصله تا اتوبان شهید همدانی در بازه زمانی ۲ دقیقه

- فاصله تا ایستگاه مترو وردآورد در بازه زمانی ۵ دقیقه

- فاصله تا مترو چیتگر در بازه زمانی ۱۵ دقیقه

- فاصله تا اتوبان شهید خرازی در بازه زمانی ۵ دقیقه

- فاصله تا بازار بزرگ ایران مال در بازه زمانی کم‌تر از ۱۰ دقیقه

متراژ واحدهای پروژه اطلس ۳ و موقعیت مکانی آن

پروژه اطلس ۳ با پلاک ثبتی ۱۹۱۹، موقعیتی بسیار عالی و چشم‌انداز فوق‌العاده ای دارد که با قرارگیری در میان بلوار موج و میدان ساحل، جز معدود پروژه‌هایی است که در این منطقه و لوکیشن، در حال اجرا می‌باشد.

از ویژگی‌های پروژه اطلس سوم می‌توان به مواردی نظیر نمایی رو به دریاچه چیتگر، نزدیک بودن به مترو چیتگر و خط اتوبوسرانی، دسترسی مستقیم با مرکز خرید باملند و خیابان امیر کبیر اشاره کرد. همچنین قرارگیری این پروژه میان اتوبان حکیم و اتوبان همت، دسترسی خوبی به شاهراه ارتباطی ایجاد کرده است.

این پروژه در مساحت ۱۹/۵۰۰۴ متر مربع در حال بهره برداری بوده که قرارگیری آن در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس، امتیاز قابل توجهی برای سهامداران پروژه اطلس ۳ محسوب می‌شود. طراحی این پروژه در ۳ بلوک B، A و C بوده که بلوک‌های A و B به صورت تیپ طراحی شده‌اند و تمامی تیپ واحدهای این مجموعه ۱۲۵ متری در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی پروژه اطلس ۳ به گونه‌ای است که علاوه بر دارا بودن چشم‌انداز فوق‌العاده به دریاچه چیتگر، از ناحیه شمالی به اتوبان شهید خرازی، از بخش شمال شرقی با بلوار کاشان، از بلوار و میدان موج به سمت نواحی جنوبی و جنوب غربی و در بخش شمالی خود با خیابان میلاد ۲ در ارتباط است.

علاوه بر مسکونی بودن واحدهای این پروژه، طراحی آن‌ها در کاربری تجاری و اداری نیز صورت گرفته که از ویژگی‌های دیگر خوب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دسترسی آسان به مترو چیتگر و فاصله با آن در بازه زمانی ۵ دقیقه

- دسترسی سریع و آسان با خطوط اتوبوسرانی

در این مقاله قصد معرفی موقعیت مکانی و متراژ هر یک از پروژه‌های اطلس چیتگر را داشتیم که به صورت زیر می‌باشد:

پروژه اطلس ۱:

- موقعیت مکانی در بخش شمالی دریاچه چیتگر

- متراژ ۱۲۶، ۱۴۳ و ۱۶۲ متری واحدها

پروژه اطلس ۲:

- موقعیت مکانی در مروارید شهر منطقه ۲۲

- متراژ واحدها در ۳ تیپ ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ متری

پروژه اطلس ۳:

- موقعیت مکانی در میان بلوار موج و میدان ساحل

- طراحی واحدها در متراژ ۱۲۵ متری

کد خبر 561263

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسکن پروژه چيتگر دریاچه شهدای خلیج فارس ساختمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازه زمانی ۵ دقیقه بازه زمانی ۱ پروژه های اطلس موقعیت مکانی متراژ واحدهای شمالی دریاچه پروژه اطلس ۱ پروژه اطلس ۲ پروژه اطلس ۳ مروارید شهر اتوبان شهید مترو چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن