Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه وحید هاشمیان برای تماشای دیدار هوادار تهران و مس رفسنجان در ورزشگاه پاس قوامین حاضر شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز (شنبه) دو تیم هوادار تهران و مس رفسنجان در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* هفت بازیکن تیم هوادار به خاطر محرومیت و مصدومیت در بازی امروز غایب هستند.

* قبل از شروع بازی بازار خوش و بش بین نیمکت‌های دو تیم بسیار داغ بود و بازیکنان و مربیان هوادار و مس احوالپرسی گرمی با هم داشتند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه وحید هاشمیان و علی‌اصغر قربانعلی‌پور برای تماشای این بازی در ورزشگاه پاس قوامین حاضر شد و محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان به دلیل حضور اسکوچیچ در ورزشگاه از او تشکر کرد.

* داوران دیدار امروز هوادار و با سیستم رادیویی برای قضاوت در زمین حاضر شدند.

*  درگیری لفظی نیمکت‌نشینان دو تیم باعث شد داور مسابقه امیر عرب‌براقی دو نفری را که شروع کنند درگیری بودند از روی نیمکت اخراج کند. براین اساس کوروش مرادی مربی گلرهای مس و محمد رجب‌زاده مربی هوادار با کارت قرمز داور مواجه شدند.

لیگ برتر فوتبال| مصاف مدعیان ناکام و متحول‌ شده‌ها

 

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص