Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:51:04 GMT

برگزاری نخستین همایش بزرگ وکالت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۹۶۴

برگزاری نخستین همایش بزرگ وکالت

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین همایش بزرگ وکالت با تاکید بر ارتقا سطح خدمات حقوقی، ۲۳ اسفندماه در محل سالن شهید بهشتی قوه قضاییه با حضور مقامات عالی اجرایی و قضایی برگزار خواهد شد.

مهدی فلاحیان رئیس امور آموزش و پژوهش مرکز وکلا در خصوص این همایش گفت: همایش بزرگ وکالت در راستای ماموریت های متعالی مرکز که در سند تحول قضائی و اسناد بالادستی مقرر شده، مبنی بر تلاش جهت ارتقاء نظام خدمات حقوقی کشور، تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح محورهای همایش بیان کرد: همایش بزرگ وکالت با طراحی ۲ پنل تخصصی در حوزه تنظیم گری نهاد وکالت و وکالت تخصصی ترتیب داده شده است. همچنین تلاش شده است از چهره های دانشگاهی صاحب نظر مانند جناب آقای دکتر بیات، جناب آقای دکتر آدابی و جناب آقای دکتر فرحناکیان برای پنل وکالت تخصصی دعوت شود و برای پنل تنظیم گری نهاد وکالت خانم دکتر فریور، جناب آقای دکتر نجفی توانا و جناب آقای دکتر نصرالله ابراهیمی حضور پیدا خواهند کرد.

فلاحیان ادامه داد: همچنین تلاش شده است مهمانان گرامی از هر دو نهاد مرکز و کانون مورد دعوت قرار گرفته تا نشست تخصصی به واقع محل تضارب آراء و گفتگوی تخصصی قرار گیرد و گمان یک طرفه به قاضی رفتن منتفی گردد.

رئیس امور آموزش و پژوهش مرکز از افتتاح اولین دپارتمان وکالت تخصصی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با حضور اعضای هیات علمی دپارتمان حقوق اقتصادی و ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خبر داد.

این همایش دوشنبه مورخ  ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه جناب آقای دکتر بزرگ وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره