Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «هشام بن عبدالمنعم سعید» نماینده وزارت حج و عمره عربستان در این‌باره تصریح کرد: بعد از لغو صدور مجوز برای ورود میهمانان خانه خدا به مسجد الحرام و مسجد نبوی، کودکان بالای 5 سال اجازه دارند به همراه خانواده‌های خود وارد حرمین شریفین شوند.

وی در ارتباط با ضرورت استفاده از دو اپلیکیشن «اعتمرنا» و «توکلنا» در مرحله کنونی و به ویژه بعد از لغو محدودیت‌های کرونایی گفت: استفاده از این دو اپلیکیشن برای بهبود تجربه دیجیتالی زائران، کنترل گروه‌ها، امکان انتخاب برای زائران در زمان برنامه‌ریزی و رزرو قبلی برای انجام عمره و اطلاع از میزان ظرفیت براساس رنگ‌های موجود در این دو برنامه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه عکاظ پیش از این گزارش داد که کسانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند، می‌توانند به شرط عدم ابتلا به ویروس کووید 19 و یا عدم ارتباط با بیماران کرونایی برای ادای عمره یا اقامه نماز در حرمین شریفین حاضر شوند.

وزارت حج و عمره عربستان در ارتباط با ادای عمره توسط زائران خارجی تصریح کرد: میهمانان خارجی خانه خدا دیگر قرنطینه نخواهند شد و نیازی به ثبت گواهی واکسیناسیون برای دریافت جواز عمره ندارند.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حج کودکان زیر 5 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ مجوز فنس کشی باغات و زمین های کشاورزی در شهرستانِ فیروزکوه صادر شد.بر اساس مصوبه جدید شورای تامین، کشاورزان و باغداران می توانند،با مراجعه به جهاد کشاورزی،برای اخذ مجوز قانونیِ فنس کشی اراضیِ خود، اقدام کنند. خسارت زدن وحوش به محصولات کشاورزی و باغی، یکی از دغدغه های روستاییان فیروزکوه بوده است؛ رئیس دادگستری فیروزکوه در جمع شوراهای اسلامی روستاها از رسیدگی و حل این مشکل خبر داد. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی