Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان همزمان با فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهدا، تندیس ملی فداکاری از سوی جهاددانشگاهی استان به خانواده شهید مدافع سلامت استان سمنان اعطاء شد.

در آستانه سالروز بزرگداشت مقام شهدا و از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان، تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده نخستین شهید مدافع سلامت علوم پزشکی شاهرود شهیدوالامقام دکتر حبیب ذاکریان اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان، عبدالله شه بخش معاون توسعه و بهره برداری معادن شرکت آلومینای ایران و معاونین و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان برگزار شد، از بهاره ذبیح اللهی همسر زنده یاد دکتر حبیب ذاکریان، شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و از تلاشگران حوزه سلامت تجلیل شد.

علی منصفی راد، سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه ایثار و شهادت شکل گرفته گفت: تندیس ملی فداکاری همه ساله و به همت جهاددانشگاهی به نخبگان و مؤثران علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشگاهی جامعه که رویکرد و نگاه فداکارانه دارند اعطاء می شود.

وی افزود: از این رو، در امسال در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش های الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان ها در مقابله با همه گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای معظم مدافع سلامت اهدا می شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با اذعان به اینکه تجلیل این خانواده شهدای سلامت، کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه ذاتی ما و ترویج روحیه فداکاری است و اقشار مختلف مردم در مقابل این ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت سر تعظیم فرود آورده و قدردان این رشادت ها هستند.

بهاره ذبیح اللهی همسر شهید دکتر حبیب ذاکریان، شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از جهاددانشگاهی استان گفت: کادر درمان حضور در جبهه درمان در دوران کروناویروس را وظیفه خود دانسته و این راه را با شناخت و آگاهی انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید دکتر ذاکریان یک روز پیش از بازنشستگی خود به شهادت رسیدند ادامه داد: ایشان با توجه به عدم استفاده از مرخصی های خود می توانست ماه ها قبل از شهادتش، بازنشسته شود اما ایشان راه شان را با آگاهی و شناخت انتخاب کرده بودند.

این همسر شهید با بیان اینکه مدافعان سلامت همه توان خود را در این دوره در طبق اختلاص قرار دادند افزود: شهدای سلامت نیز در این دوره هیچگاه به فکر جان خود نبوده و همواره در دوران شیوع کرونا همه توان خود را برای حفاظت از سلامت مردم به کار گرفتند.

به گزارش ایسنا-این سومین تندیس ملی فداکاری است که به خانواده شهید مدافع سلامت استان سمنان اهداء می شود، پیش از این نیز تندیس ملی فداکاری به خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت، دکتر مجید چگینی و شهید اکبر ناظری پور اهداء شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جهاددانشگاهی استان سمنان فداکاری به خانواده تندیس ملی فداکاری شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد