Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال درخصوص لزوم برگزاری سمینار بین‌المللی تخصصی مربیگری پیشرفته در والیبال گفت: برنامه‌ریزی و طراحی تمرین در والیبال پیشرفته، کاربردهای آنالیز برای مربیان و مدیریت تیم در طول مسابقه اصلی‌ترین نیاز امروز والیبال ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش با همکاری واحد بین‌الملل دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، سمینار بین‌المللی تخصصی مربیگری پیشرفته در والیبال را با محوریت انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد مهرگان درخصوص لزوم و تاریخ برگزاری این سیمنار تخصصی گفت: این سمینار از پانزدهم تا هفدهم فروردین ماه به‌صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. ما یک حلقه مفقوده زمانی بین حضور مربیان در دوره‌های مربی‌گری بین‌المللی سطح یک و دو داریم که پس از این حضور، دوره مربی‌گری پیشرفته دیگری برایشان در نظر گرفته نمی‌شود تا مربیان بتوانند اطلاعات خود را به‌روز کنند. به همین دلیل سعی می‌کنیم دوره مربی‌گری پیشرفته را همه ساله با حضور مدرسان مختلف با نگرش‌های متفاوت برگزار کنیم.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون درخصوص علت انتخاب ویتال هاینن به‌عنوان مدرس این دوره افزود: تلاشمان این است از مدرسانی استفاده کنیم که در وهله اول، در سطح اول والیبال جهان شاغل هستند و دیگر این‌که بتوانند نیازهای والیبال ما را برآورده کنند. یکی از نیازهای امروز والیبال ما، مدیریت تیم در طول مسابقه است. یکی دیگر از نیازهایمان، طراحی تمرین و برنامه‌ریزی است تا بتوانیم در طول یک تورنمنت، تیم را به اوج عملکردش برسانیم. دلیل انتخاب هاینن به‌عنوان مدرس این دوره آن بود که ایشان طی پنج الی 6 سال گذشته، عملکرد درخشانی در زمینه مربی‌گری در سطح اول دنیا داشتند و تمام تیم‌هایی که مربی‌گری‌شان به هاینن سپرده شده بود (به جز المپیک)، بالاتر از پتانسیل خود بازی کرده‌اند. ممکن است سال بعد ما مربی دیگری با نگرش فرهنگی و متدولوژی تمرینی دیگری از آمریکا، آمریکای شمالی یا جنوبی برای تدریس انتخاب کنیم و هدف این است که در این دوره‌ها، مربیان‌مان با فلسفه‌های والیبالی مختلف آشنا شوند.

مهرگان درخصوص سرفصل‌های تدریسی سمینار هم گفت: در این سمینار برنامه‌ریزی و طراحی تمرین در والیبال پیشرفته، کاربردهای آنالیز برای مربیان و مدیریت تیم در طول مسابقه تدریس خواهد شد. واجدین شرایط حضور در سمینار، مربیان درجه یک و بین‌المللی هستند. در خاتمه نیز به کلیه شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه مربوطه اعطا خواهد شد. سعی می‌کنیم این امکان را فراهم کنیم تا متقاضیانی که موفق به ثبت‌نام برای حضور در سمینار نشده‌اند، بتوانند به‌صورت غیرحضوری از این سمینار بهره‌بگیرند. فیلم سمینار نیز ثبت شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. ظرفیت کلاس را محدود نکرده‌ایم و شرکت برای کلیه متقاضیان آزاد است. ضمن این‌که ثبت‌نام سمینار تا پایان روز سه‌شنبه (24 اسفندماه) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گری پیشرفته بین المللی مربی گری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟