Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:27:01 GMT

نصب دوربین های ثبت مکانیزه تخلف در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۴۴۴

نصب دوربین های ثبت مکانیزه تخلف در ارومیه

رضا صفری با اشاره به نصب ۱۶ دوربین ثبت مکانیزه تخلف سرعت، گفت: با هدف مدیریت ایمنی ترافیک، ۱۶ دوربین ثبت مکانیزه تخلف سرعت در ۴ نقطه از سطح شهر همچون تقاطع امام علی (ع)، روبروی خیابان حج در بلوار شهید باهنر، روبروی میدان آزادی و کمربندی خاتم الانبیاء (ص) نصب شده است.

وی می گوید: از ابتدای سال جاری بیش از ۴۰۰ کیلومتر انواع خط کشی انجام شده است، و تمهیدات مورد نیاز برای انجام خط کشی جهت استقبال از بهار با فراهم شدن شرایط آب و هوایی مناسب، خط کشی جدید به میزان ۵۰۰ کیلومتر کارسازی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری ارومیه هرس ترافیکی درختان معابر، نصب چراغ‌های چشمک زن راهنمایی و رانندگی، تعویض تابلو دورزدن ممنوع، ایمن سازی دوربرگردان‌ها، رنگ آمیزی پایه و تعویض تابلو‌های فرسوده علائم راهنمایی و رانندگی، شستشو و تعمیر معکوس شمار چراغ راهنمایی، نوسازی و نصب تجهیزات ترافیکی از قبیل بشکه‌های ترافیکی و استوانه‌ها در معابر از جمله اقداماتی است که در آستانه سال جدید و در استقبال از بهار ۱۴۰۱ اجرا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت تخلف تخلفات رانندگی شهرداری ارومیه دوربین ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری