Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:14:54 GMT

رئیس بنیاد شهید: از نظام ارزشی خود دفاع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۴۷۲

رئیس بنیاد شهید: از نظام ارزشی خود دفاع می‌کنیم

به گزارش ایرنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده روز شنبه در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) غیر از اینکه  بنیانگذاری این انقلاب و نظام موسس سازمان بنیاد شهید هم هستند و این افتخار را داریم و در طی حیات گرانبهایشان و مدت زمان مدیریت نظام، نگاه خاصی به این سازمان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: ما هر سال به دلایل مختلف به این مکان مشرف می شویم, در هفته دفاع مقدس, روز مقاومت, هفته دولت و دهه فجر اما روز شهید یک ویژگی خاص دارد.
قاضی زاده اظهار داشت: این ویژگی ارتباط خاص میان امام راحل و فرزندان شهید ایشان است، امام خمینی (ره) پیروان بسیاری در جهان یافت اما گروهی برای ایشان خاص بودند، آنانی که جان و مال خود را در این راه فدا کردند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید آیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهی تعدادی از مدیران و مسئولان این نهاد در حرم بیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

خبر تکمیل در حال تکمیل است

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی حرم امام خمینی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی حرم امام خمینی بنیاد شهید امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران ضمن ادای احترام به شهدای شهرستان بابل در گلزار شهدای معتمدی گفت: این ایام، سالروز شهدای مدافع حرم مازندرانی است که در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسیار ویژه و جدی داشتند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه به افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان اشاره و بیان کرد: امسال در نظام پرداخت هزینه‌های حقوقی و معیشتی برای والدین شهدا و جانبازان رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم و منابع کافی برای تخصیص درمان ایثارگران اتفاق افتاد که حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم پشتیبانی بیشتری از این عزیزان داشته باشیم.

وی عصر امروز با معلمان؛ نخبگان و فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش مخابرات مازندران دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر