Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان مس‌رفسنجان بود که این بازی با تساوی همراه شد.

قضاوت این دیدار را «امیر عرب‌براقی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «مرتضی شهریاری» برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که هوادار در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود اما مس‌رفسنجان برای بازگشت به شرایط مناسب و ماندن در جمع تیم‌های بالای جدول نیاز به کسب برتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۷ «گادوین منشا» بهترین گلزن فصل جاری لیگ برتر، پشت محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با شوت والی وحشتناک و مهارنشدنی یکی از زیباترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد تا مس‌رفسنجان صاحب گل نخست شود.

پاس این گل را «محسن آذرباد» کاپیتان مس داد تا او همراه با «مهدی ترابی» از پرسپولیس به صورت مشترک و با ۹ پاس گل، بهرین پاسور لیگ برتر باشد.

در ادامه نیمکت‌نشینان دو تیم درگیر شدند که داور مسابقه، «کوروش مرادی» مربی دروازه‌بان‌های مس و «محمد رجب‌زاده» مربی هوادار را اخراج کرد.

در نیمه دوم شاگردان «رضا عنایتی» ‌ برای رهایی از شکست تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه ۷۰ «محمدستاری» کار را به تساوی کشاند.

مس که در رده چهارم قرار دارد با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و هوادار هم به امتیاز ۲۶ رسید.

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب هوادار

مسلم حق‌شناس، صائب محبی، سپهر روزی‌طلب، رضا مغانلو، حسین صادقی، مهدی عبدی، بابک مرادی، معین عباسیان، سید محمد ستاری، فریبرز گرامی و محمد چهارمحالی

ترکیب مس

فایز الرشیدی، شاهین توکلی، مجید نصیری، عقیل کعبی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا

برچسب‌ها هوادار تهران بابک مرادی تیم فوتبال مس رفسنجان معین عباسیان مهدی ترکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران بابک مرادی تیم فوتبال مس رفسنجان هوادار تهران بابک مرادی تیم فوتبال مس رفسنجان معین عباسیان مهدی ترکمان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و ظهر روز دوشنبه با انجام قرعه‌کشی این تیم‌ها حریفان خود را نیز شناختند و همچنین مسیر صعود تیم‌ها نیز مشخص شده است.

یکی از اتفاقات جالب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رونمایی از کاپ قهرمانی تورنمنت حذفی بود. کاپی که قرار است در فینال رقابت‌ها به تیم قهرمان حذفی اهدا شود، ظهر دوشنبه در روابط عمومی سازمان لیگ به معرض نمایش گذاشته شد و مورد توجه قرار گرفت.

جام زیبای حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است، چند سالی است در این تورنمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاپ یک پایه متشکل از دو نخل به عنوان نماد خوزستان دارد و امسال هم نمونه‌ای از آن طراحی شده و به تیم قهرمان جام حذفی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت