Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کرامتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جوجه ریزی سه میلیون و ۲۵۰ هزار قطعه ای در اسفند ماه افزود: با توجه به میزان جوجه ریزی بهمن و اسفند ماه سال جاری، هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین گوشت مرغ در ایام پایانی سال، شب عید و ایام ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به منظور تنظیم بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان و شب عید، ۶۰۰ تن مرغ منجمد در بین روستاییان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق اعلام سازمان تعاون روستایی استان یکهزار و  ۱۰۰ تن میوه شب عید برای استان تدارک دیده شده و در انبارهای تعاون روستایی در حال نگهداری است که با آغاز اجرای طرح تنطیم بازار میوه همزمان با سراسر کشور توزیع خواهد شد.

کرامتی با قدردانی از مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی در خصوص تنظیم بازار کالاهای اساسی استان، گفت: تعداد چهار هزار و ۷۳۸ واحد نانوایی در سطح استان فعال است و با توجه به بازرسی های انجام گرفته در طی ماه های اخیر، ۵۰ درصد پرونده تخلفات گشتهای تنظیم بازار مربوط به حوزه آرد و نان است.

کرامتی اضافه کرد: با توجه به این که نان قوت غالب مردم است باید نظارت و بازرسی ها بر نحوه فعالیت واحدهای نانوایی بیش از پیش افزایش یابد.
وی با بیان اینکه شکر ، برنج و روغن تنظیم بازاری مورد نیاز مصرفی مردم استان تامین شده و در حال توزیع است گفت: سعی می شود با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال حمل اقلام به استان و روند توزیع تسریع یابد.

آذربایجان غربی دارای ۷۶۵ واحد مرغداری اعم از گوشتی، تخم گذار و مرغ مادر است.نیاز روزانه استان به گوشت مرغ ۲۱۰ تاغ ۲۳۰ تن در روز است.
 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه کشاورزی آذربایجان غربی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد