Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بهزیستی میبد سید محسن فلاح افزود: تاکنون چهار نشست فصلی  و چهار نشست مرتبط و همچنین بازدیدهای میدانی از  مناسب سازی معابر شهرستان در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اجرای مهمترین مصوبه‌ها به تصویب رسیده در نشست های برگزار شده مانند مناسب سازی ادارات، پیاده روها ، داروخانه ها ،مطب پزشکان و رفع  سد معبر جلوی مغازه‌ها و پیاده روها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول دبیرخانه مناسب سازی بهزیستی استان یزد نیز در نشست برگزار شده نقطه قوت میبد را هماهنگی ادارات و پیگیری امام جمعه شهرستان و حضور مشاور فرماندار در نشست‌های  ستاد مناسب سازی عنوان کرد و با اشاره به طرح‌های مناسب سازی مرکز استان یزد از جمله مناسب سازی برخی اتوبوس‌های  یزد از شهرداری میبد درخواست کرد تا حداقل یک یا چند اتوبوس را جهت استفاده معلولین مناسب سازی کنند.

 وی تشکیل کمیته مناسب‌سازی با حضور معلولان به عنوان ناظر نیز  را پیشنهاد کرد و ادامه داد: انتخاب یک خیابان برای انجام تمام اقدامات مناسب سازی به عنوان طرح پایلوت در این زمینه لازم است.

علی آسایش همچنین  به سامانه امداد خواهی ناشنوایان ، تفاهم نامه صداو سیما و سازمان بهزیستی استان یزد  ، ارایه مشاوره معلولان ناشنویان زیر پوشش بهزیستی و راه ‌اندازی رستوران ناشنوایان در یزد هم اشاره کرد.

وی یادآور شد: همه دستگاههای ذیربط در حوزه عمرانی و شهرسازی اعم از دولتی و غیردولتی موظف به رعایت و نظارت بر اصول مناسب سازی در طرح های عمرانی هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر میبد یزد معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر میبد یزد مناسب سازی معابر میبد یزد معلولان مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد