Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای استان کرمانشاه کیفیت هوای شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام‌آبادغرب در شرایط بحرانی قرار دارد.

وی افزود: عدد شاخص کیفی هوا از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه تا ساعت ۱۵ امروز برای ایستگاه قصرشیرین و سرپل‌ذهاب ۵۰۰ و اسلام‌آبادغرب ۴۵۱ بوده که نشان‌دهنده هوای خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: کیفیت هوا در سایر ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای استان کرمانشاه نیز استاندارد نبوده و عدد شاخص کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری ۱۵۲، کرمانشاه شهرداری مرکزی ۲۰۸، زیبا پارک ۱۸۹ و کنگاور ۱۵۹ است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: کیفیت هوای کرمانشاه در ایستگاه شهرداری مرکزی بسیار ناسالم است و افراد باید از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

وی بیان کرد: هوای شهرستان‌های کنگاور و پاوه و شاخص کیفیت هوا در ایستگاه زیبا پارک در شرایط ناسالم قرار دارد و توصیه می‌شود افراد حساس، مادران باردار، کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین در هوای آزاد خودداری کنند.

کد خبر 5445249

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آلودگی هوا گرد و خاک گرد و غبار بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری شیوع کرونا عکس استانها مشهد ایلام اردوهای راهیان نور خراسان رضوی جهاد تبیین کیفیت هوا کیفیت هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت

آن‌طور که ایستگاه‌های شاخص کیفی هوا خبر می‌دهند هوای مشهد، امروز، پنجشنبه در شرایط پاک قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، کیفیت هوای مشهد پس از بارش‌های دیشب، امروز در ششمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳، در شرایط «پاک» قرار داد.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۷ نشانگر هوای «قابل قبول» است.

کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی و قابل قبول است.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروههای حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747758

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت