Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر کاظمی امروز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران در ساری افزود : خوشبختانه کارکنان بهزیستی با همه کمبودها و مشکلاتی که در زمینه مالی دارند و سختی کاری که باید انجام بدهند بدون هرگونه کوتاهی در حال خدمت به مددجویان هستند.

وی یکی از مهارت های مهم کارکردن در بهزیستی در سطوح مختلف را صبوری دانست و گفت : فعالیت و ارایه خدمت در حوزه آسیب های اجتماعی که بر عهده بهزیستی قرار دارد ، نیازمند صبوری و تحمل زیاد است تا کمبودها و مشکلات اثری بر خدمتگزاری به مددجویان نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهزیستی کشور با اظهار این که پست های مدیریتی نیز همانند پست های کارشناسی و سایر مشاغل در بهزیستی فرصتی برای خدمت رسانی به مددجویان است ، تاکید کرد : نباید برای مردم پروتکل یا محدودیت دسترسی به مدیر ایجاد شود .

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران هم در این نشست گفت : متاسفانه علت ۵۰ درصد معلولیت ها در کشور ژنتیکی است و همچنان سالانه تعدادی نوزاد با معلولیت به دنیا می آیند که برای قطع این زنجیره نیاز به اطلاع رسانی و آگاه کردن جامعه است .

علی رجبی افزود : در این بخش نقش و اثرگذاری بهزیستی برای آگاهی بخشی جامعه و انجام کارهای ژنتیکی پیش از ازدواج می تواند یاریگر برای کاهش معلولیت به عنوان یک آسیب اجتماعی باشد .

وی بر  ضرورت توجه به حوزه پیشگیری در بهزیستی تاکید کرد و گفت : پیشگیری در زمینه گره گشایی از آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و بهزیستی در این زمینه بهزیستی پرچمدار است . 

در این مراسم از تلاش های دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل سابق بهزیستی مازندران قدردانی و فریبا بریمانی به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد .

برچسب‌ها مراسم معارفه مازندران اداره کل بهزیستی استان مازندران سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه مازندران مراسم معارفه مازندران سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود

فاطمه شیرازی، حافظ، قاری و داور مسابقات قرآن با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنم و مشتاق هستم تا بدانم عرصه‌های فعالیت سازمان اوقاف در بخش‌های مختلف به چه صورت است. البته با فعالیت قرآنی سازمان از سال ۱۳۷۴ آشنا هستم از چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن همراه اوقاف بوده ام و کاملاً به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اشراف دارم.

وی اظهار کرد: اما در زمینه حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و اهدافی که برای وقف بیان شده که موقوفه حفظ شود و در راستای نیت واقف باشد، مسلماً در اقداماتی که در عرصه علمی صورت می‌پذیرد به عنوان مثال در حوزه تولید وسایل پزشکی که تکنولوژی آن در دست کشورهای اروپایی است مانند فیلتر دیالیز که در دوران تحریم به مشکل برخوردیم و در این نمایشگاه مشاهده کردیم که یکی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و باعث خرسندی است اگر اوقاف در این زمینه سرمایه گذاری کند. قطعاً واقفان نیز خشنود خواهند شد.

شیرازی بیان کرد: امید است اوقاف در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مستدام باشد. در عرصه کمک به فناوری و هر آنچه باعث شود ایران ما یک پله بالاتر رود ارزشمند است و باید مردم مشارکت داده شوند. ما مردم خالص و مخلص و جوانان نخبه داریم که باید به کار گرفته شوند و مسئولان اهتمام داشته باشند که بتوانیم ایران را ارتقا دهیم و در دنیا بدرخشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسایلی که جای کار دارد بحث تأمین دارو است که با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت سازمان اوقاف می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم. البته قبل از هر اقدامی باید حول محور پیشگیری فعالیت شود و اوقاف نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

کد خبر 6092189 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟