Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حامد عاملی گفت: برای ارتقای اقتصادی و شاخص‌های توسعه استان نیازمند اندیشه‌های تحول کننده هستیم و باید در این راستا از سرمایه گذاری‌های مهمی که به توسعه منجر می‌شود، حمایت شود.

استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با بیان اینکه شجاعت در تصمیم گیری‌ها برای رفع عقب ماندگی‌های استان نیاز است، گفت: مسائل مهم مردم نباید فدای مسائل بخشی شده و باید از سرمایه گذاری‌های اقتصادی و سود آور برای استان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری پشتیبانی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی توجه به معیشت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم را از جمله اولویت‌های اقدامات تحول آفرین در حوزه اقتصادی ذکر کرد و گفت: اجرای طرح‌های تحول آفرین در بخش‌های مختلف وابسته به توسعه و تامین زیرساخت‌های برق، گاز و آب بوده و لازم است این زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری‌ها فراهم شود.

او به وجود ظرفیت‌های مهم خدادادی در کل استان و همچنین شهرستان کوثر اشاره کرد و گفت: توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بکر گردشگری برای تبدیل به ثروت به برنامه ریزی‌های تحول آفرین نیازمند است.

استاندار اردبیل می‌گوید: اجرای باغات بزرگی که محصولات آن صادراتی باشد و فضا‌های گردشگری مطابق با استاندارد در طول ۲ سال، می‌تواند موجب تحول اقتصادی در منطقه شود.

عاملی گفت: با توجه به استعداد منطقه در توسعه گلخانه‌ها، انجام مطالعات و اضافه شدن ۲۰ هکتار گلخانه به شهرک گلخانه‌ای شهرستان کوثر نیاز است.

او در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسوولان شهرستان کوثر در خصوص اجرای مجتمع آبرسانی کوثر از پیگیری برای جذب اعتبارات با همکاری آب منطقه‌ای در این خصوص خبر داد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه جذب اعتبارات به تنهایی موجب توسعه نمی‌شود، وحدت و همدلی مردم و مسوولان را در توسعه پایدار استان حائز اهمیت دانست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع مالی تولید و اقتصاد سرمایه گذاری شهرک گلخانه ای شهرستان کوثر تحول آفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست

اوکراین نمی‌تواند کمک‌های مالی ایالات متحده را برای پرداخت حقوق بازنشستگی خرج کند. این را خبرنگاران شبکه آر بی سی اوکراین گزارش دادند.

کنگره آمریکا تصمیم گرفته است که از ۶۱ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین، ۷.۸ میلیارد دلار برای پوشش کسری بودجه دولت هزینه شود. اما کی‌یف این وجوه را نمی‌تواند صرف پرداخت حقوق بازنشستگی کند، چنین شرطی در قانون پیش بینی شده است.

در همان زمان، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اطمینان داد که بودجه‌ای جدا برای پرداخت‌های اجتماعی پیدا خواهد شد. شمیگال در ۲۷ آوریل در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: در واقع، ما کاملاً مطمئن هستیم که امسال و سال آینده همه پرداخت‌های اجتماعی، همه حقوق بازنشستگی و همه یارانه‌ها را تامین می‌کنیم.

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد که پرداخت مستمری به طور کامل و به موقع انجام خواهد شد.

وزارت دارایی اوکراین همچنین اطمینان داد که اوکراینی‌ها حقوق بازنشستگی خواهند داشت. به هر حال، علاوه بر ایالات متحده، منابع مالی دیگری نیز از اتحادیه اروپا، ژاپن، کانادا، انگلیس و نروژ تامین شده است. تا سال ۲۰۲۴، این کشور‌ها ۱۱.۸ میلیارد دلار به کی‌یف پول داده‌اند.

اوکراین در حال حاضر با کسری بودجه ماهانه مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو