Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:20:25 GMT

سرپرست فرمانداری شادگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۰۳۲

سرپرست فرمانداری شادگان معرفی شد

به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در این آیین گفت: شادگان ظرفیت‌های بالایی در گردشگری، کشاورزی، بندر، فولاد، نیشکر، نفت و از همه مهمتر سرمایه‌ انسانی دارد.

احمد موالی‌زاده افزود: شهرستان شادگان به واسطه زمین‌های مستعد کشاورزی و تالاب بین‌المللی می‌تواند به یکی از قطب‌های کشاورزی و گردشگری استان خوزستان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لزوم تعامل سرپرست فرمانداری جدید شادگان با دستگاه های دولتی افزود: تعامل بین فرمانداری با سران عشایر و مسوولان از خواسته‌های استاندار خوزستان است که انتظار می‌رود سرپرست فرماندای شادگان نقش تاثیرگذاری در این راستا داشته باشد.

مولی‌زاده خواستار محرومیت‌زدایی در شادگان شد و بیان کرد: این شهرستان با داشتن ‌فولاد، بندر، تالاب و کشاورزی به لحاظ اشتغال با مشکل مواجه است که فرمانداری باید در راستای رفع این مشکل گام بردارد.

در پایان این نشست جمال صالح زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شادگان معرفی و از خدمات امید صبری پور سرپرست سابق این فرمانداری قدردانی شد. 

امید صبری پور در تیرماه سال ۹۷ به سمت سرپرست فرمانداری شادگان منصوب شده بود.

برچسب‌ها شادگان وزارت کشور استانداری خوزستان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان وزارت کشور استانداری خوزستان شادگان وزارت کشور استانداری خوزستان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند