Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد. خبرگزاری میزان - بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، مدارک متقاضیان اعزام ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ (اردیبهشت ماه) در حال بررسی است و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ به متقاضیان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است، صرفاً با " پذیرفته‌شدگان امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه " تا بیست و پنجم اسفند ماه " تماس حاصل می‌شود و عدم تماس با سایر متقاضیان به منزله " عدم پذیرش " است.

درخصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اداره کل امور اداری و کارگزینی امریه سربازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امریه سربازی اردیبهشت ماه امریه سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم