Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز شنبه در نشست ستاد کرونا خرمشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به آغاز حرکت کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی کنترل و نظارت بر بازار و اماکن عمومی با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

وی افزود: در شرایطی که بعد از ۲ سال ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور موجب رونق بازار خرمشهر شده لازم است مردم و بازاریان نسبت به تزریق دُز دوم و سوم واکسن خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیدزاده با بیان اینکه متاسفانه تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خرمشهر با استقبال کمی روبرو شده گفت: اگر امروز مرگ و میر در بیمارستان‌ها کاهش یافته ناشی از اجرای طرح واکسیناسیون است.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌ها در امر واکسیناسیون همکاری و اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار خرمشهر در بخش دیگری به اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه محل اسکان نوروزی از سوی شهرداری و اداره آموزش و پرورش آماده شده لازم است اعضای ستاد بحران و نیروهای بهداشت به محل‌های اسکان مسافران سرکشی داشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر نوروز واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر نوروز ویروس کرونا خرمشهر نوروز واکسیناسیون مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد