Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از دوازدهم اسفندماه، ‌گفت: از زمان شروع این رویداد ملی معنوی تاکنون ۳۹ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران در استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا طاهری با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور در اصفهان از دوازدهم اسفندماه، اظهار کرد: این برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و از زمان شروع این رویداد ملی معنوی از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران تاکنون ۳۹ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ایام برگزاری این جشن جمع‌آوری و بین مددجویان توزیع شد، ادامه داد: امسال نیز مردم خیر اصفهان، مانند سال گذشته همکاری خوبی کردند و با هدایای نقدی و غیرنقدی خود زمینه تأمین مایحتاج نیازمندان و مایه شادی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم آورده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۱۳۱ هزار خانوار را زیر پوشش این نهاد دانست و گفت: اصفهان در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و این برتری نشان از نهادینه شدن صحیح فرهنگ انفاق در بین مردم استان است.

طاهری با قدردانی از حضور و مشارکت چشمگیر مردم نیک‌اندیش استان در جشن نیکوکاری امسال، تاکید کرد: فرآیند توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب جشن نیکوکاری بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی صورت گرفته در حال انجام است و تا پایان سال جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها در این رویداد ملی و معنوی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 561265

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشن نیکوکاری کمک های مردمی کمک های مردمی در جشن نیکوکاری کمک خیران و نیکوکاران به کمیته امداد جشن نیکوکاری 1400 حمیدرضا طاهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقدی و غیرنقدی جشن نیکوکاری ۳۹ میلیارد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد