Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:17:33 GMT

شرایط زندگی در برخی از روستاهای دیشموک واقعا بحرانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۲۸۰

شرایط زندگی در برخی از روستاهای دیشموک واقعا بحرانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یکی از این روستاها در روز گذشته، بازدید شد و این روستا، جاده دسترسی مناسب و آب آشامیدنی نداشت و از کمترین امکاناتی نیز برخوردار نبود.

وی بیان داشت: این روستا از راه مناسب نیز برخوردار نبود و نداشتن جاده دسترسی مناسب باعث شده بود مردم آنجا تلفات جانی نیز بدهند و متأسفانه روستا در محرومیت کامل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان اینکه خانه به خانه وضعیت مردم این روستا بررسی خواهد شد، گفت: باید برای اشتغالزایی در این روستا اقدامات سریع انجام شود و در این راستا از مدیران و مردم و نهادهای مختلف که در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، می‌خواهم پای کار بیایند.

کد خبر 5445289

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی احمدزاده یاسوج بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری اردوهای راهیان نور عکس استانها مشهد ایلام شیوع کرونا جهاد تبیین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی