Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:59:30 GMT

پویش مجازی مردمی «به یاد او» اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۲۹۱

پویش مجازی مردمی «به یاد او» اجرا می‌شود

حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: پویش مجازی مردمی «به یاد او» با محور‌هایی همچون تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان در آستانه نیمه شعبان به راه‌ افتاد.

همزمان با نزدیک شدن به نیمه شعبان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان فرا روی منتظران مهدوی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس پویش مجازی مردمی «#به یاد او» با همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

به گفته صالحی، این پویش محدودیت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. بر اساس این پویش علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج و بیان دل‌گویه با امام زمان (عج) ویدئویی یک دقیقه‌ای ضبط کنند.

تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام زمان و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهاد‌های شرکت در این پویش است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان مهدویت نیمه شعبان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود